Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Thursday, June 20, 2013

AWASSS..!!! LELAKI PAS INI TIDAK DAPAT KAWAL NAFSU...!!!

Awas..!!! Lelaki ini tidak dapat mengawal nafsu... nafsu yang kawal dia..?
Tu diaaa..!!! Ganas sungguh bekas Setpol Ustaz Azizan ni. Mengganas sampai mangsa yang berusia lebih kurang 60 tahun pun dia terajang? Dia betul-betul terajang pakai kaki? Ish..ish..ishhhh... Tergamak dia buat macam tu...

Perkara ni bukan fitnah dan Sanusi sendiri akui dia terajang pakcik tu... dan aku dengar, kes ni dah dilaporkan di balai polis masa ia berlaku... tapi biasa laaa... takkan la depa nak penjara Setpol MB kot...? Mesti lepas punyaaa...

Cuba tengok pengakuan Sanusi kat bawah ni... Aku tengok kat blog dia tulis sikit punya lembut dan baik budi bahasa... tapi tak sangka pulak dia ni jenis panas baran dan tak reti kawal nafsu "ammarah biss suuuu" yang ada dalam diri dia tuuu...



Bro Sanusi,

Aku harap hang berubah bro. Kena kawal nafsu kita. Kita manusia bro. Manusia kawal nafsu dan bukan nafsu yang kawal kita. Kalau sampai terajang orang tua tu, maknanya hang dah tak boleh nak kawal nafsu...

Bro nak tunjuk kuat ke bro? Menurut ulama, manusia yang paling kuat ialah manusia yang mampu menahan rasa marahnya. Jadi aku rasa silap la cara hang nak tunjuk kuat tu... Bukan setakat silap... memalukan pulak tuuu...

Awat hang marah kat Mihat, bro? Mihat bolot konsesi balak ke? Kompatmen mana? Berapa banyak dia balun? Tapi, setinggi mana pun marah hang kat dia, hang tak boleh buat macam tu bro. Salah tu tindakan hang... kita ada hukum hakam dan undang-undang bro.. hang perlu ingat tu...

2 comments:

Anonymous said...

Ni la perangai org PAS. Aku berkawin dgn keluarga org PAS aku tau lah. AKu tertekan dn terpaksa lah berlakon 'setuju' sbb ipar2 aku samseng mcm paria mabuk.. biar Allah balas lah sikap samseng depa, org2 PAS.. susah nk ubah perangai org PAS. Apa kita ckp semua depa belit!!

dgn Tuhan pun depa main2 stkt dgn kita org besa apa lah sgt..

PAS LAKANATULLAH!

Anonymous said...

Depa ni pengai macam orang syu'ah. Pengikut PAS banyak sangat perangai macam tu.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!