Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, June 17, 2013

ASTAGHFIRULLAHIL'AZIM..! MACAM NI AKHLAK PUAK PAS..??? ELOK LUDAH JER..!!!

Kalau jumpa mamat ni, ludah muka dia ramai-ramai...khuakkk ptuihhh..!!! Buat malu Islam jer...
Cuba tengok video kat bawah ni. Tengok sikap dan perangai lebai PAS tu.. Dia ni la yang mula-mula maki hamun polis depan Balai Polis Dang Wangi. Lepas tu cina-cina DAP laknatullah tu baru berani bukak mulut maki polis, kan?

Depa suruh polis tangkap penjenayah dan tak payah tangkap rakyat yang buat flashmob depan Sogo tu. Heh! 



Depa ingat polis tu suka-suka hati nak tangkap depa kot? Kalau tak buat salah, takkan polis nak tangkap? Aku tengok belambak lagi orang kat depan Sogo tu, kenapa polis tak tangkap depa? Sebab depa tu shopping jer, takde buat salah apa pun...itu pun tak boleh pikir ke?

Memang la kerja polis tangkap penjenayah. Tapi ingat senang ke nak tangkap penjenayah. Kena ada bukti lengkap. Kalau bukti tak cukup dan dakwa di mahkamah, penjenayah tu pulak ada lawyer baik punya, dah tentu terlepas penjenayah tu. Contoh terbaik: Anwar Berahim vs Saiful Bukhari.

Aku tengok, budak PAS tu sebok cakap pasal adab. Kononnya polis kurang ajar, takde adab. Cuba korang kira, berapa kali dia kata polis bodoh? Cuba tengok ayat-ayat yang budak PAS tu keluarkan kat polis. Yang tu kira "beradab" ke tu? Ada akhlak ke mamat ni? Ni ke akhlak orang Islam? Buat malu Islam je la...

Lepas tu siap kata "ingat polis ni betul semua ke? otak (polis) semua minum air...". Heh! Rasanya, otak dia yang macam tak betul. Err... dia ada otak ke? Korang rasa?

Paling tak tahan dia kata... "korang tunggu la azab korang dalam kubur nanti macamana"...!

Perghhhh..!!! Dia ni sapa ek? Malaikat ke? Mungkar Nankir ke? Dia yang akan soal kita dalam kubur nanti ke? Dia ke yang akan jatuh hukum kat kita dalam kubur nanti? Heh! Tinggi betul "maqam" dia...

Ni la contoh terbaik hasil dari "tarbiyah" PAS PIS PUS..!!! Konon sebut akhlak, sebut nama Allah, azab kubur dan perkara yang berkaitan Islam. Padahal apa yang dia sebut tu memang memalukan Islam pun...

Budak ni memang betul memalukan PAS. Kalau aku ni dok dalam PAS, dah lama aku suruh PAS ambil tindakan disiplin kat mamat ni... Puiii..!!!


4 comments:

Anonymous said...

Macam haram je budak nih.. phuihhh.. mkn taik banyak sangat la tu.. Ckp org bodoh..
Dia yg bodoh.. sokong peliwat.. phuihhhh...

Zorro...

Azahari Rahman said...

mcm tgh 'high' jer aku tgk mamat tuh.malaysia bkn dlm suasana darurat.puak pas x phm agaknye

FATIN NURAQEELA said...

Assalamua'laikm admin. Sye rase admin kne tgk nie > post dr Khalid Mohd Ismith dlm tweeter dye.

--->> khalid mohd ismath (@khalidismath) tweeted at 0:47 PM on Mon, Jun 17, 2013:

"menyesal tak jd sunni. kalau tak, boleh jual beli perempuan sesuka hati mcm yg sedang berlaku skrg di mesir oleh ahlulsunnah ikhwan muslimin"


(https://twitter.com/khalidismath/status/346609999721660416)

Get the official Twitter app at https://twitter.com/download

Kate2 dye pelik sgt. Sye hanye tunjuk kn ini kpd yg pakar seperti admin n yg laen2 tuk siast. Lgpn ini bhubung dgn aqidah. Mekash admin.. :-)

Anonymous said...

Pada aku umno yg bodo... mereka semua zalim...knp tak g tangkap yg tonggeng bontot kat ambiga...apa mcm ni malayu umno...buat malu islam...ttuuihhhh

Bila Kak Su Bersuara... Heh!