Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Thursday, May 2, 2013

VIDEO RAKAMAN BULI TERBARU..!!! KALAU AKU DAPAT..MEMANG TAKDE MAAF PUNYA..!!!



Memang menyirap aku tengok video kat atas ni. Kalau la aku dapat budak-budak ni yang buli budak tu, memang aku pijak-pijak kepala diorang atas lantai toilet..!!! Memang celaka laaa..!!!

Aku tak tahu la anak sapa yang jadi mangsa dalam video kat atas tu. Tapi kalau la aku kenal, memang sah budak-budak yang buli budak tu kena punya.. memang takde maaf punya..

Anak sapa pulak la yang buli budak pompuan tu? Tak reti jaga anak ke sampai hati tu hitam takde sifat manusia lagi. Anak sapa? Mana satu mak bapaknya? Kalau mak bapaknya terbaca entry ni, tolong la ajar anak masing-masing sebelum public ajar anak korang tu...


Budak-budak ni patut dihantar ke sekolah Henry Gurney je. Kasi diorang tahu langit tinggi ke rendah. Memang macam sial la.. memang aku tak puas hati..!!!

Pada sesiapa yang tahu atau ada maklumat pasal video kat atas ni, sila lapor pada pihak berkuasa dan aku gesa Kementerian Pelajaran ambil tindakan disiplin yang berat pada budak-budak kurang ajar tu..Eiiiii..!!! Menyirap darah aku tengok..!!!

6 comments:

Anonymous said...

Pakai tudong hati busok...ini mesti mak bapak dia orang PAS

Bingai @ Bangang said...

Alhamdulillah,
Anak dara aku dah lepas sekolah menengah dan sekarang kat Politeknik. Masa kat sekolah dulu tak kena macam ni sebab satu sekolah tau kepala gila dan baran aku sejak dia dari sekolah rendah lagi. kawan-kawan dia pun selamat bila yang lain dapat tahu bebudak tu kawan dengan anak aku. hehehe

Anonymous said...

KEJAM nya. Pakai tudung x bermakna.
Saya marah, lebih pada tu saya malu.
Apa nak jadi dgn org melayu ni?

Anonymous said...

Bila pakai tudung je anak orang PAS!anak orang Umno tak pakai tudung ke?komen le guna akal sikit,tengok video kat atas tu tau lak marah!tapi...kutuk sesama islam tak rasa apa2 ke?pelik2...video tu dgn politik jauh panggang dari api lah....grrr..

Anonymous said...

Sial punya budak yang membuli ni. Menyirap darah aku tengok budak perempuan pembuli ni.Adik yang kena buli tu buat aduan polis dan ambil tindakan sewajarnya. Warden sekolah juga perlu diambil tindakan biar menjadi satu pengajaran kepada Warden lain.
Yang pasti pembuli tu bukan perempuan tapi betina tahap otak binatang.

Anonymous said...

Kementerian pelajaran.....tolong lah bertegas sedikit dan ambil tindakan serta merta supaya gejala samseng tidak menjadi satu tabii di Sekolah Sekolah. Pamerkan kepada umum siapa mereka ini untuk menjadi teladan kepada murid tersebut dan kepada Ibu Bapa yang tidak tahu menjaga anak.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!