Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Sunday, May 5, 2013

UPDATE TERKINI..!!! KEPUTUSAN TIDAK RASMI KEDAH MENANG MAJORITI 2/3..!!! #PRU13

Sudah lebih 5 tahun aku berjuang di Kedah bagi memastikan negeri ni kembali ke pangkuan BN. Dan malam ni nampaknya perjuangan aku dah berakhir setelah Kedah kembali ke pangkuan BN. Maksud aku, matlamat jangka pendek laaa... heh! 

Aku just nak share something yang mampu membuat aku boleh tidur lena malam ni. Menurut maklumat dari sumber aku...

Maklumat terkini yang aku terima menjangkakan bahawa kemungkinan besar BN akan memperolehi majoriti 2/3 di negeri Kedah. Sekaligus mampu membentuk sebuah kerajaan negeri yang mantap!

Aku harap semua rakyat Kedah, khususnya para penyokong BN terus mempertahankan bumi Kedah dari kerakusan pihak Pakatan Haram yang lebih mengutamakan kuasa berbanding rakyat di negeri kita ni..

Aku tak ke mana. Aku akan terus di Kedah. Aku akan terus berblog. Perjuangan aku sebagai blogger pro-UMNO/BN akan diteruskan. Walaupun dihargai atau tidak, aku tetap seperti dulu...


1 comment:

ISAC said...

Alhamdulillah bro..

Tapi secara keseluruhan.. Perjuangan masih panjang...

Melayu/Bumiputera perlu bersatu!!!

Kalau X PRU 14 boleh hancus!!!

Bila Kak Su Bersuara... Heh!