Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Sunday, May 5, 2013

UPDATE TERKINI..!!! KEDUDUKAN TERKINI #PRU13 DI KEDAH...!!! 4.45PM...

Sehingga kini dikatakan lebih 67% pengundi telah keluar mengundi di negeri Kedah. Masih ada lebih kurang 1 jam 15 minit saja lagi untuk seluruh rakyat Kedah untuk mengundi... Cepat..!!!

Makin hangat di Kedah. Muka puak-puak PAS makin masammm.. Paham-paham sajalahhhh.. Heh! 

Berikut adalah kedudukan tidak rasmi yang kami terima dari sumber-sumber kami...


Peratusan keluar mengundi : 67%
DUN BN: 19 
Parlimen BN:8
Aku harap saudara-saudara PAS aku bersabar. Depa mungkin tengah sebok kemas barang kat Wisma Darulaman tu. Kemas cepat-cepat sikit bro... Jangan kami sampai nanti ada lagi yang tertinggal. Heh! 

Bukan apa... susah kalau dokumen-dokumen tu terlepas kat kami nanti.. heh! Jangan marah aaaaa.. Cuba lagi penggal depan... heh! Sekali terkena, rakyat Kedah takkan lupa sampai bila-bila.. Heh!

2 comments:

ahlee said...

NAK TAU CAMNA DIORANG KIRA???Menurut kiraan kamera siling bilik air ohstatzah Aisyah kata betol dia dah kira! ya cayalah kan dia ni Ostazah anak murid Stopa Ali lagi?takan nipun kena Sumpah Laknat kot?tapi kamera stopa ali kata nak terus kira sampai 5 ptg tapi kan berjuang bermatimatian taksampai 5 minit pun dah tergolek ish ish mana satu yg betul ni? kau ni bikin aku konfuse lah.Ini mesti spender x basoh seminggu atau pasal NajwaLatip Kosong kosng kosong....

Anonymous said...

Undi belum kira dah tahu keputusan?

Bila Kak Su Bersuara... Heh!