Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, May 8, 2013

TERKINI..!!! TOLONG LAA.. USTAZ BELUM MENINGGAL LA WEIII...!!!

Weeiiii..!!! Udah-udah laaaa... Ustaz Azizan belum meninggal la weiii..! Macam-macam cerita aku dengar ni.. Kat Facebook dah kecoh macam-macam...

Ada yang kata orang Sg Limau dah siap sedia nak terima jenazah laaa.. Ada yang kata "tengah on the way nak ke hospital uruskan jenazah" laaa.. Radio dah umum Ustaz Azizan meninggal laa.. Macam-macam la korang ni...




Call pun masuk bertalu-talu.. Kejap je handphone aku nak kong... Adehhhh...

Belum. Aku ulang, BELUM! Ustaz Azizan belum meninggal. Tapi masih koma di salah sebuah hospital di Penang setelah dipindahkan dari Kedah Medical Centre...

Tolong laaa.. Jangan sebarkan cerita tak betul. Kalau nak glemer cepat pun kat Facebook, tak payah la nak sebarkan cerita yang belum confirm betul... Please.. Aku mintak tolong nihhh...

Kalau ada apa-apa maklumat nanti aku inform la kat blog... Dalam masa itu jangan dok buat cerita yang bukan-bukan... Takde keje lain ke bebbb?

2 comments:

Anonymous said...

Salam, doakan semoga Allah pelihara dan sihatkan Ust Azizan. Org UMNO kena tahu Ust Azizan tk bermusuh dgn UMNO tp dia ditekan teruk dlm PAS. Dia jg wujudkan kuota 50% dm projek perumahan bumiputera yg menyebabkan Cina DAP marah..

Dia lbh selesa berkawan dgn UMNO brbnding dgn org2 PAS yg tksub tu. Kdg2 dia terpaksa pamerkan benci UMNO krn takut org PAS tuduh dia agen UMNO.. itulah kasihan tekanan yg Ust Azizan terima dr dlm..

Wallahualam..

Anonymous said...

Aku pasti si tukang buat cerita ni mesti geng pembangkang, al-maklumlah kalau buat cerita fitnah, si pengikut Anwar Al Juburit n the geng lah Juara!

Bila Kak Su Bersuara... Heh!