Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Thursday, May 23, 2013

TERKINI..!!! POLIS MULA TANGKAP CINA MELAMPAU..!!!

Tengah aku sedap tidur, telefon aku berdering. Member aku dari KL call. Katanya Polis dah tangkap puak-puak Pakatan Haram yang dok berhimpun kat depan Balai Polis Jinjang. Berbelas orang katanya yang dah ditahan...

Dia kata, kali ni polis takde kasi chance lagi. Paling best, kebanyakan yang ditangkap malam tadi ialah puak-puak pelampau Cina yang dipercayai penyokong kuat parti "chauvinis ultra kiasu", DAP! Perghhh..!!! Padan muka luuu..!!!

Member aku kata, dia ada kat tempat kejadian malam tadi. Katanya, FRU dah standby, anggota polis lain pun dah standby. Depa memang dah agak puak-puak pelampau tu nak kacau balai depa malam tadi...heh! 

Kat bawah ni ada beberapa gambar kejadian yang aku terima awal pagi tadi...



Steady FRU...Steady la Abg Polissss. Tabik..!!!
Ntah "China Doll" mana yang tak laku ntah yang depa ambik suruh demo depan balai nihhh?!!
Member aku tu ada hantar beberapa keping gambar. Aku tak tahu la sama ada gambar ni dia yang rakam atau dia kebas dalam facebook. Tapi dia hantar gambar tu sebagai tanda nak buktikan kebenaran cerita dia tu...heh! Aku caya hang broo... 

Nampaknya orang-orang Datuk Zahid dah bertindak. Bukan setakat amaran lagi. Anggota polis di bawah KPN baru, Datuk Khalid dah takde kasi peluang lagi dah. Kasi hantam sama puak-puak pelampau tu... Heh!

Syabas kepada Menteri KDN dan KPN yang baru. Belum sampai sebulan, puak tu dah kena gari. Aku harap lepas ni tangkap pulak kepala-kepala puak pelampau ni. Depa tu la "Abu Jahal" besarrr..!!! Kasi hantammmmm..!!!

7 comments:

Anonymous said...

Tangkap ikan bilis wat per?Pi tangkap kepala hamlau depa tu

Anonymous said...

TANGKAP LEPAS BAIK TAK USAH TANGKAP
SIMPAN 5HARI BARU SETAN BABI NITAUUU AJAR CINA NI

Anonymous said...

Menarik rambut dalam tepong..syabas PDRM..muak dan bosan dgn pelampau politik ni..tangkap aje..kepada pasukan PDRM yang ada jiwa pembangkang tolong lah berkhidmat kerana Amanah orang yang melanggar undang undang wajib dikerjakan..politik tolak tepi dulu sebab nanti diakhirat ko kena berjawab dengan yang ESA..

Anonymous said...

Bial dah tangkap tu tangkap ajelah hukum mereka,buang je mereka kenegara yaang paling demokrasi untuk mereka.....ingat jangan lagi beri amaran dan jangan sekali2 bagi mereka makan nasi minyak....

manjung said...

kasi hantam sama puak2 cilaka tu...

S.A.Hamid said...

Polis wajib periksa kad pengenalan cina-cina Malaysia dan periksa cap jari mereka adakah sama atau tidak. Bongkar kerakyatan cina Malaysia. Duduk Malaysia sejak lahir tetapi cakap Bahasa Malaysia pun tak tahu. Apa kebenda ni...

Anonymous said...

padan muka dah kena tangkap...

syabas kdn n kpn...
wa sokong lu

Bila Kak Su Bersuara... Heh!