Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Sunday, May 5, 2013

TERKINI..!!! BERITA BAIK DARI KEDAH, PAKATAN MAKIN SASAU..!!!

Berita baik dari Kedah... Setakat bermula pengundian pada jam 8.00 pagi hingga sekarang 12.45 tengahari, BN sedang mendahului. Tapi masih agak awal untuk mengesahkan kemenangan BN di sini...

Sumber dalaman yang aku dapat tadi meminta agar seluruh penyokong BN keluar mengundi bagi mengekalkan status quo kemenangan BN sehingga pusat mengundi ditutup...

Aku tengok beberapa pusat mengundi menunjukkan pondok panas Pakatan Haram sangat hambar berbanding BN. Ada satu pondok panas pembangkang tu muka depan masam dan boring je aku tengok... Taktau la pasai pa...

Doakan kemenangan rakyat Kedah untuk merampas kembali negeri yang dijajah PAS nih...insyaAllah...

2 comments:

Anonymous said...

mai tengok d pusat mengundi smk taman ria jaya. pondok pkr dari hala masjid ke sekolah kosong xdak orang, agaknya penuh dengan hantu. tadi aku lupa nak ambik gambaq

Anonymous said...

taun nih banyak org keluaq mengundi, lebih banyak dari 2008, aku tgk org PR dok gila meroyan depan pagaq sekolah dok cari undi, lain kalilah PR

Bila Kak Su Bersuara... Heh!