Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Sunday, May 5, 2013

TERKINI..!!! AKU DAH UNDI BN, KORANG DAH KE BLOM?

Alhamdulillah.. Aku dah mengundi.. Undi aku tak rahsia.. Memang aku undi BN..! Heh! Korang macamana? Dah ke blom?

Memang ramai kali ni keluar mengundi.. Meriah! And mostly yang aku kenal semuanya orang BN..! Tu yang semangat tu.. Heh!

Kat Alor Setar dan kat DUN Bakar Bata ni, peti undi aku memang "fix deposit" BN turun temurun..

Jom mengundi bebbb..! Kita pangkah BN dan lepas Maghrib ni kita kepung Wisma Darulaman ramai-ramai..!!! Jom..!!!
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

Anonymous said...

Aku pon dh undi BN...5 sekeluarga lagi...lom lg pagar skolah bukak, kamindh bratur kt luar...HIDUP BN...HIDUP UMNO...!!!

Bila Kak Su Bersuara... Heh!