Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Sunday, May 5, 2013

PENTING..!!! PESANAN SEBELUM MENGUNDI KEPADA SELURUH RAKYAT KEDAH..!!!

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh dan salam 1Malaysia untuk semua rakyat Malaysia, khususnya di Kedah Darulaman...

Aku percaya semua umat Islam di Kedah dah solat subuh pagi tadi. Mungkin tengah sarapan sekarang dan tengah tak sabar-sabar nak pegi mengundi. Untuk itu aku nak pesan satu perkara saja pagi ni pada kalian semua...

Sebagaimana yang dipesan Tun M semalam, kita anak-anak Kedah perlu undi BN pada PRU kali ni tanpa mengira siapa jua calonnya. Asalkan BN, kita pangkah..!!! Kita pilih BN demi Islam, bangsa dan negara...

Aku secara peribadi pun sependapat dengan Tun M. Tolonglah undi BN hari ni. Penat aku berjuang dalam alam maya bersama rakan-rakan aku. Dah lebih dari 5 tahun kami berperang dengan depa... 

Dah la depa ni ramai dan lengkap bersenjata pulak tu... Ramai pakar strategi dari US dan Israel pulak tu...Red Bean Army dari DAP laa.. puak Yahudi PKR laaa.. dan saudara-saudara PAS yang mengkafirkan kami...

Jadi aku pohon. Kali ni kita undi ramai-ramai. Lepas PRU nanti kita set lain. Nampaknya bakal berlaku perubahan besar dalam UMNO dan BN Kedah selepas PRU ni.. InsyaAllah, UMNO dan BN akan terus menabur bakti dan memperkasakan Kedah kembali...

Yang pentingnya, kerakusan PAS Kedah dan gaya kepimpinan depa yang lemah serta mundur ke belakang tu kita tamatkan hari ni. Kita tawan Wisma Darulaman bermula selepas solat Maghrib. Takbirrrrr..!!! Allahu Akbar..!!! Allahu Akbar..!!! Allahu Akbar..!!!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!