Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, May 27, 2013

PEDASSS..!!! PEMUDA PAS AKUI TAKUT KAT DAP & PKR..???!!!

Aikkk..??? Dah reti pikir dah sikit sekarang ni? PAS dah takmau jadi "keldai" DAP dan PKR lagi dah ke? Dah serik kena "main" dengan depa? Apahal ni bebbbb..??? Merajuk tak dapat jadi MB kat Selangor ke sampai tak mau join demonstrasi jalanan..?

Marah betul Pemuda PAS kat "puak-puak" tu yer..! Depa tu kata PAS penakut takde "teloqqqq" sebab tak mau turun buat demonstrasi nak gulingkan kerajaan BN... Heh! Patut pun Pemuda PAS melenting.. depa memang takdak teloq punnnn..!

Memang betul Unit Amal dok kat depan masa Bershit. Depa bukannya sedia untuk dipukul, tapi siap sedia untuk menyerang polis dan memukul! Heh! Alaaa.. tak payah spin fakta la.. banyak gambar boleh jadi bukti bebbbb..!!!

Kenapa sekarang PAS takut nak berdemo untuk guling kerajaan BN? Dulu tak takut, tapi sekarang ni dah takut? 


Pada aku, PAS sebenarnya tak takut pun. Cuma depa tahu dan makin sedar betapa DAP dan PKR tu jadikan depa sebagai "keldai balaci pencacai pengangkat najis" selama ni! Depa dah teruk kena "main" sampai ramai penyokong depa lari..!!!

Takkan sabotaj demo je beb? Dasar PAS dimansuhkan DAP dan PKR. Yang tu takmau tunjuk protes ke? Puiiii..!!! Kalau la aku dalam PAS, aku rasa memang nahas la DAP dan PKR tu aku kerjakan... Berani depa kotak-katikkan parti aku...heh! Silap besar la brooo..

KUALA LUMPUR – Dewan Pemuda PAS Malaysia (DPPM) membidas tindakan beberapa pihak kerana mendakwa parti itu penakut dan tidak berani untuk terlibat dalam demonstrasi jalanan bagi membantah keputusan Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13).

Ketua Pemuda PAS (DPP) Gombak, Syarhan Humaizi Abdul Halim berkata, pemuda PAS akan tetap akur dengan kenyataan pemimpin PAS bahawa parti itu tidak akan terlibat dengan usaha menggulingkan kerajaan secara demonstrasi jalanan meskipun terpaksa menerima kutukan tersebut.

“Ada sesetengah pihak memperlekehkan PAS mengatakan PAS penakut dan tidak berani. Tuduhan yang sungguh tidak berasas kerana dalam sejarah politik negara, sudah ramai pejuang-pejuang PAS yang ditangkap dan dipenjara.

“Siapa yang menjadi benteng hadapan siri-siri demonstrasi Bersih kalau bukan petugas-petugas pemuda PAS daripada Unit Amal yang siap sedia dibelasah dan dipukul,” katanya melalui satu kenyataan media hari ini.

Justeru, Syarhan Humaizi berkata, pihaknya akan tetap berpegang teguh kepada pendirian pemimpin PAS berhubung demonstrasi jalanan dan tidak mudah melatah dengan provokasi murahan terbabit.

Bagaimanapun, tegasnya, Unit Amal PAS sentiasa bersiap sedia untuk turun berdemonstrasi tetapi parti itu ada ulama yang berpandukan Al-Quran dan Sunnah untuk membimbing mereka. - Mynewshub.my


3 comments:

matdeboq said...

http://altthainews.blogspot.com/

Renung2 kan lah ..si pencacai NWO ini.!!

Attikel di atas menyentuh kerisauan rakan Asean kita ..tentang kelibatan Anwar yg sememang nya "puppet" USA.

Muslim said...

Siapa kata org PAS ni penakut. Diaorg tunggu arahan pimpinan aje, kalau dikerah mati pun anytime, kalau tak de la sanggup baring atas jalan halang kereta lalu.

Anonymous said...

memang puak2 pendatang rasa mereka dah layak memerintah Tanah Melayu kononya. Sebenarnya tindakan mereka utk tidak menyokong kerajaan adalah satu rahmat, sebelum ini kita tidak kenal musuh kita sebenar mereka berselindung jadi susah nak pasti, kita menganggap mereka kawan dan bersama kita kerana kita rakyat malaysia, Org Melayu sangat berbudi kpd mereka hingga banyak perkara kita bertolak ansur (salah satu pergorbanan yg amat besar yg org2 Melayu sanggup buat kpd mereka ialah memberi kerakyatkan tanpa syarat). Tapi sekarang sudah jelas bahawa kita kenal siapa musuh kita, oleh itu jangan lagi kita bertolak ansur, mereka anggap kita lemah, sebenar kita masih ada perikemanusiaan terhadap mereka.Sekarang sudah sampai masa kita tidak boleh beri muka lagi kpd mereka.
Mereka lupa mereka hanya kaum pendatang yang menumpang negara kita lepas tu nak jajah kita pulak, tak sedar diri seolah2 negara ini bapak mereka punya, jenis bangsat ni bukan tahu malu.Kita sangat alu2kan jika mereka ingin kembali kenegara asal mereka sekiranya mereka masih mencetuskan suasana yg mengancam negara ini "you are welcome to go back to your home country" Org Melayu lebih selesa tanpa bangsat2 ni. Org Melayu pun memang tak redha berkongsi dgn mereka di negara ini.
Kaum ini lah yg sentiasa menipu org melayu terutama dlm perniagaan, brg lama dikatakan brg baru, brg palsu dikatakan ori, lari dari cukai jualan,adakan pusat persundalan,masukkan warga haram,mendera pembantu rumah indonesia(sebab tu Indonesia marah dgn Malaysia). mengambil pendatang haram berkerja dgn mereka krn bayaran gaji murah, tidak mahu menerima guru Melayu di sekolah Cina,menghina institusi Raja2, menghina pemimpin2 Melayu.cuba tukarkan bendera Malaysia dan lagu Negaraku,mengenepikan Bahasa Melayu, memghina agama islam,mengatakan org Melayu bodoh,seolah2 mereka lah yg terpandai dlm semua hal termasuk mengtadbir negara ini dan mereka lah yg betul dan yg salah dan jahil adalah org2 Melayu.Lihat sahaja yg saya senaraikan diatas perbuatan2 salah laku mereka yg telah mereka lakukan dan yg masih sedang melakukannya. Bangsa ini adalah sampah pada org Melayu dan mereka ini adalah parasit yg duduk menumpang dan makan segala bahan dari tempat yg mereka tumpangi kemudian mereka bunuh org yg memberi tumpangan itu, Ini lah definasi mereka yg jelas kita tahu sekarang, Jangan bertolak ansur dgn meraka lagi, sampai bila2 masa. Bila mereka terdesak mereka akan kata "oh kami tersilap termakan dgn kata2 sekarang baru kami sedar", Usah termakan dgn kata2 lakonan ini, tunggu sahaja apa yg saya katakan ini akan berlaku.Ini akan berlaku bila mereka dah terdesak. Mula lah timbul dgn kata2 "kita satu malaysia ma" dan macam2 lagi dgn nada yg manis. Mulut mereka memang manis bila bercakap dgn org Melayu tetapi hati mereka lebih ganas dari binatang. Jangan sekali2 percaya kata2 mereka dlm apa2 hal sekali pun mula dari detik 5 Mei 2013.Senang aja kalau mereka buat hal lagi tarikan keistimewaan yg telah org2 Melayu berikan kpd mereka (tarikan kerakyatan yg diberikan tanpa syarat kpd mereka dan nyahkan mereka balik kenegara asal mereka.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!