Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, May 1, 2013

PANASSS..!!! PERKARA "MENARIK" YANG AKAN BERLAKU JIKA ANWAR JADI PM..!!!

Sebenarnya aku tak sabar nak tunggu 6 Mei nanti. 5 Mei kita mengundi dan andainya 6 Mei ditakdirkan Anwar Berahim berjaya menjajah negara kita, maka perkara-perkara ajaib di bawah akan berlaku..!!! Mesti best punyaaaa..!!!

Gaji minimum kita semua akan jadi RM1,100..!!! Maknanya semua pekerja kat negara kita ni akan dinaikkan gaji jadi RM1,100. Penjaga tandas awam pun akan naik gaji jadi RM1,100 dan begitu juga dengan tukang basuh pinggan, pekerja 7 Eleven, KFC, Mcdonalds dan sebagainya...

Cuma aku risau time tu nak masuk toilet pun kena bayar sampai RM3..!!! Nasi ayam sepinggan RM30, air mineral jadi RM12 sebotol kecil, snack plate KFC berharga RM60 dan Prosperity Burger harganya RM70 satu set..!

Tu belum menarik lagi.. paling best ialah perkara kat bawah ni..!!!



Aku ni dah lama pakai kereta buruk. Dah la buruk, kecik pulak tu. Aku ingat lepas 6 Mei ni aku nak tukar pakai BMW 7 series la.. baru RM20,000 jer..!!! Dah tu, takde tol pulak tu.. Minyak pun free..!!! Heh! Aku nak melaram naik BMW baru...

Lepas 6 Mei nanti, Viva tu baru berharga RM500 sebuah. Tu pun harga standard. Kalau buat offer, harganya baru RM300 sebuah je. Elok la beli dalam sebuah untuk buat pegi masjid ke..pegi pasar ke...kan? Heh!


Lepas tu, aku tak payah lagi nak risau-risau nak topup broadband. Pakatan Haram kasi Wifi percuma brooo..!!! Aku rasa Celcom, Maxis, Digi, dan semua syarikat telekomunikasi kat negara kita ni confirm gulung tikar...bankrap semuanya..!!! Heh!

Aku pun akan rasa lega bila nak hantar anak aku ke sekolah, sampai la ke universiti. Semuanya ditanggung kerajaan. Cikgu takde gaji? Peduli apa aku? Aku tak payah simpan duit untuk anak aku belajar kat universiti nanti... yang penting aku untung..semuanya free..!!!

Kerajaan takde duit ke? Alaaa.. Anwar banyak funder. Dia boleh mintak berapa banyak dia nak dari US dan Israel. Lagipun opis Mossad akan dibina sebelah pejabat Anwar kat Putrajaya tu... US base pun akan dibina kat semua pengkalan tentera kat negara kita ni.. 

Best wooo..!!! Ada yahudi kat negara kita..!!! Kan? Korang nak beli kereta apa nanti? Gaji kita banyak, semua benda free pulak tu...apa nak lagi? Kerajaan nak lingkup? Lingkup laaa.. kita peduli apa, kan? Negara Yahudi? Takpaaa.. Anwar kata Yahudi tu bagus bangatttt.. apa nak takut, kan? Heh!

Actually, ada banyak lagi perkara yang akan berlaku jika Anwar jadi PM... nanti aku ceritakan lagi... Heh! Mesti korang "suka" punyaaaaa..!!!

4 comments:

Anonymous said...

ermmm...semalam dalam perjalanan pulang dari SMK sg Rawang ke teluk inta....bila sampai kat kaunter tol...dok fikir best jugak kalau xde tol....TAPI....dlm pada tu.. terfikir pulak...rata2 yg keja tol tu...melayu.....yang selenggara lebuhraya dan plus rondanya melayu.... apa nak jadi nasib diorang nie nanti....xde pulak dalam MANIFESTO BUKAN JANJI...nasib ribuan anak melayu ni.... yang pakai lebuhraya banyaknya bukan bangsa melayupun...

Anonymous said...

Tak balas dendam bagi balik TDM mata lebam ke?

Atau heret TDM ke mahkamah dengan tuduhan Sodomi 4?

Anonymous said...

Apasal nuar tak pakai photo kat atas tu untuk kempen undi dia?

Anonymous said...

syukk laaa baca entry ni ...bravo.!!
Hilangkan stress ...

Bila Kak Su Bersuara... Heh!