Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Saturday, May 4, 2013

PANASSS!!! NANTIKAN LAPORAN KEMPEN TUN M YANG TERAKHIR....

Aku sebenarnya sedang berada di Jerlun..sedang bersama lebih 5,000 warga di sini yang menyaksikan kempen terakhir BN Kedah di sini...

Paling istimewa, Tun M ada dan menyampaikan ceramah kempen terakhir sebelum tempoh berkrmpen tamat pada jam 12 tengahmalam ni...

Pada usia 87 tahun..aku dapat rasa ini adalah kempen PRU terakhir beliau. Bayangkan, pada PRU ke-14 nanti umur Tun M dah lebih dari 90 tahun dah. Takkan kita nak mintak Tun M berkempen lagi kot?

Kesian la kat Tun M...dah lama kita pinjam hidupnya..

InsyaAllah, aku akan ceritakan lebih lanjut nanti malam ni...nantikan..aku akan laporkan malam/pagi ni jugak...

Korang nak tengok gambar2 menarik tak? Teruskan setia bersama blog aku ni..heheheheheeee...

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!