Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Friday, May 3, 2013

PANASSS..!!! INILAH MUSUH PERANG KAMI SELAMA BERTAHUN DI ALAM CYBER..!!!


Haaaa... besar punya gambar..!!! Saja aku publish besar-besar supaya terang sikit korang nak tengok lambang "askar-askar upahan DAP" yang selama ni dok bersembunyi di sebalik laptop, PC dan sebagainya..bertindak sebagai cybertroopers DAP yang terlatih...

Khabarnya, depa ni dibayar setiap bulan dengan harga yang mahal. Lebih RM3,000 sebulan. Tak tahu la mana DAP dapat duit. Mungkin dari rumah-rumah urut, pusat hiburan dan judi haram yang banyak kat Selangor dan di negeri-negeri jajahan Pakatan Haram kot..?

Jeles jugak aku dengar depa dibayar mahal begitu. Errr.. ada kerja kosong lagi tak? Aku nak join "Red Bean Army", boleh? 



Ishhhh..!!! Gila ke? Aku tak mata duitan macam tu la. Aku tak rela gadaikan perjuangan aku dalam UMNO dan BN. Setiaku hanya pada yang satu walaupun aku terpaksa harungi hidup yang susah suatu hari nanti.. aku tetap bersama UMNO dulu, kini dan selamanya...

Dengan askar-askar DAP ni la kami para bloggers pro-UMNO/BN berperang setiap hari. Ada jugak dikalangan pihak kami yang belot. Ada yang telah jadi mangsa di hacked oleh pakar-pakar IT depa. Setakat maki hamun, ugut dan caci cerca ni kami dah biasa dahhh...

Itu baru askar-askar cyber DAP yang didedahkan, Belum lagi didedahkan askar-askar upahan PAS dan PKR yang jauh lebih advance dari kami. Dengan kelengkapan perang yang depa ada, depa serang kami habis-habisan...

Mujur la kami barisan bloggers pro-UMNO/BN ni kuat semangat. Membujur lalu melintang patah. Gunakan segala yang kami ada untuk berperang dengan depa. Hatta berperang dengan "terbey" (lastik) pun kami buat jugak asalkan UMNO/BN terus gagah di mata rakyat...

Doakanlah perjuangan kami. Misalnya aku dah 5 tahun perang di alam cyber untuk merampas Kedah kembali dari jajahan PAS. Kedah perlu kami selamatkan dari tangan-tangan rakus PAS Kedah yang dok melingkup negeri kami.

Lagi dua hari, keputusan perang tu akan diterima. Kalah atau menang, kami akan terima dengan hati yang redha. Kami dah berjuang habis-habisan sedaya upaya kami. Dan selagi hari mengundi tak tiba, kami akan terus berjuang sehingga detik yang terakhir...

Mungkin kami tak pandai berperang dengan senjata. Namun menentang penjajah jenis baru di zaman moden ni, kami gunakan penulisan sebagai senjata ampuh menangkis dakyah, fitnah, tohmah dan propaganda jahat Pakatan Haram, demi sebuah negara bangsa yang berjaya.

Doakanlah kami...

8 comments:

Anonymous said...

BRAVO .. moga DSN akan buat sesuatu untuk trup Cyber selepas PRU13 ini.

Anonymous said...

Aku orang sungai petani aku doa kan ang bro!

Anonymous said...

sybas bro, keep up the good work, may Allah bless you

Anonymous said...

InsyaAllah..segala penat lelah anda membela tanah air daripada kerakusa DAP laknatullah akan di bayar oleh ALLAH... teruskan biarpun sleepas PRU13 ini.. syabas bro...

Anonymous said...

InsyaAllah...malaysia tanah bertuah akan kekal milik kita...tq pejuang2 maya melayu...

Anonymous said...

Insya Allah. Tsunami 2004 berulang.

MMI said...

Terbaik Bro Teruskan Perjuangan !!

Anonymous said...

Hope all the best...

Bila Kak Su Bersuara... Heh!