Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, May 29, 2013

PANASSS..!!! 5 SOALAN UNTUK AZHAR IDRUS..ISTERI NO. 3 BERJILBAB TRANSPARENT..!!!

Huuyyyooooo..!!! Jilbab "transparent"...!!! Tu yang Ostat takleh tahan tuuu..!!!
Aku rasa belum terlambat untuk aku ucap tahniah kat Ostat Azhar Idrus atas perkahwinannya baru-baru ni. Khabarnya nikah kali ketiga. Bini no.3 la ni Ostat noooo...madu tiga! Heh! Hebat Ostat kita ni...

Aku doakan agar Ostat bahagia ke akhir hayat. Mungkin Ostat ni adalah antara lelaki yang rasa mampu bertindak adil sampai berani terima tanggungjawab terhadap 3 wanita dan anak-anaknya nanti..kan? kan? kan?

Namun, aku ada beberapa soalan untuk Ostat kita ni jawab.. Semuanya berdasarkan isi ceramahnya selama ni...Bonus, aku siarkan sekali video Ostat akad nikah bini baru dia tuuu..heh!



1. Aku diberitahu bahawa Ostat ada buat majlis "makan beradab" masa majlis nikahnya baru-baru ni... Err... Makan beradab tu dari ajaran mana tu Ostat? Islam ada ajar ke? Bid'ah? Bid'ah hasanah la tu kottt...lepas Ostat buat maka Makan Beradab tu jadi "bid'ah hasanah", kalau bid'ah yang Ostat tak buat maka jadi "bid'ah dholaalah"? Tak begitu ke Ostat?

2. Makan Beradab tu budaya mana tu Ostat? Budaya Melayu ke? Ooooo... baru saya tahu Ostat ni orang Melayu yang kuat budaya rupanya... Ingatkan orang arab tadiiii...! Heh! Err... bukan budaya Hindu ke? Err.. Ostat bukan orang India, kan?

3. Saja naj tanya, sapa make up bini Ostat yang no.3 tu? Cantik bibir dengan gincu merah, muka tu sapu bedak berapa kati? Err.. kening tu tiru Abby Abadi ke? Oooo.. Make up ni takpe kan Ostat? Lepas Ostat buat semua boleh jadi "halal" laaa...kan?

4. Ostat pernah ajar dulu, kalau lelaki nak kahwin lebih dari satu atau berpoligami, Ostat suruh kahwin dengan janda dan wanita yang susah sebab itu yang dituntut dalam Islam. Errr.. bini no.3 Ostat ni anak dara... cun pulak tu... pandai Ostat pilih.. Dia orang susah ke Ostat? Atau Ostat kahwin ni kerana "NAFSU"?

5. Kaya betul Ostat ni, kan? Ada kereta mewah, motor besar, rumah pun besar, dan sekarang ni dah ada 3 isteri.. tu belum campur anak-anak lagi tu. Mana Ostat dapat duit sara semua tu? Ostat kata Ostat tolak duit ceramah, kalau orang bagi pun Ostat tak ambik pun...hanya penceramah bebas jer.. Ostat kerja apa yang mampu dapat semua tu Ostat? Dapat harta dari Ahmad Albab tu ke?

Tak pe la Ostat...jawab dulu 5 soalan tu. Alaaa.. biasa la.. macam soal jawab dalam ceramah tu jugak laa... takkan tak boleh jawab kot? Heh!


24 comments:

Anonymous said...

jangan la macam tu duke. baru nak belajar jadi ustaz pak lawak. teringin gak berkereta mahal, berbini lebih satu. la ni baru belajar hafal hadis. bab cakap ok dah pasal ikut sedap keluar. bab kutuk kerajaan bn, no hal. fakta tak perlu, dengar orang cakap dah cukup. bodoh, bengong dok tengah asah lidah bagi lancar. ok la, ramai pompuan suka. ramai mak bapak nak buat jadi menantu. tu ada kosong lagi satu, berebut nak isi.

Anonymous said...

Aku memang tak respek langsung dgn ostad palsu ni..memang bkn ostad pun.lebong jer lebih dia ni...

Anonymous said...

Begitulah kalau "Dlm hati mereka ada penyakit, lalu ditambah lagi oleh Allah akan penyakitnya"...adusss sakitnya hati...

pewaris bangsa melayu said...

ala... ostad la katakan. kalau tak boleh, nanti korek2 carila dalil yang membolehkannya.... kahwin, dan rezeki kita yang usaha dan allah akan mengurniakannya jika kita berusaha. dpt anak dara tu kira rezekile, dpat kereta ferari dan moto beso tu kira rezeki le... cukupkan kuota jadi empat... kalau tak cukup.. tambah satu, buang satu, tambah satu, buang satu... peh lawa gila bini ostad tu.. nampak di belakang jiblab...

Anonymous said...

Pertama sekali nak tanya - Ostat tulin ke? Siapa anugerahkan dia title OSTAT? Lagi satu jabatan2 agama yg tertentu di minta check ceramah2 Ostat2 macam ni yg 99,5% nya bersifat LUCAH. Topik dan bahasa yang di gunakan mengambarkan seorang *ostat* yang amat *obsessed* dengan perempuan dan seks. Yang duduk mendengar orang tua ni ada masa terdiri dari budak2 muda di antara 16 - 19 tahun. Mak bapak depa ni orang3 kampung simple mungkin tak faham/sedar kepentingan mengawal atau mengetahui apa yg di indoctrinatekan di ceramah2/khutbah. Siapa yang menjaga ni semua??

Anonymous said...

ustaz kemaruk pundek,cibai.

Anonymous said...

Ustaz kemaruk pundek dan cibai

Anonymous said...

Satu pertanyaan dan hyphotesis..kalau suatu tempat tu ramai Ostat, kawasan kediaman itu akan menjadi porak peranda kerana adanya Ostad tu..boleh buat tajuk PhD ni...

Anonymous said...

Aku nak tanya Ostat ini dah dapat kenbenaran Mahkamah Syariah ker untuk berpoligami??? Kalau tidak boleh dikenakan tindakan Uu bawah UU Keluarga Islam bawah kesalahan berpoligami tanpa kebenaran Mahkamah Syariah yang memperuntukan hukuman denda RM1000 atau 6 bulan penjara atau gabungan kedua-duanya..hahhh Pegawai Penguatkuasa Agama negeri, jalankanlah tugas anda!!!!

Melayu Raya said...

Kan ostaz dah kata..''ikut apa yg ostaz kata dan jangan ikut apa yg ostaz buat!'' Tak faham ka lagi? kalu guru kencing berdiri,murid kencing berlari....

Anonymous said...

Ala - ala Ahmad Albab la pulak.Tu lah dlm ceramah dengar boleh percaya jangan! Ikut saja cakap saya tapi jangan tiru saya! Itu hak peribadi bro. Ceramah tukan cakap2 dgn airliur je bukan ada teks yg boleh dijadikan bukti kes.Leks la bro.

CITY said...

ana kahwin 4 tak sibuk2 pun

Anonymous said...

Anon May 29, 2013 at 12:17 PM

Ko ada potential/bakat jadi murid- burit Ustad HOLE-Y man ni.Lain bab/surah tak perlu tau sunnah yg ni -pasal betina dia lah *expert* sekali di tanah melayu ni.Tapi dia dah ubah-suai sikit syarat untuk geng kaki kumpol nonok depa - pilih yg muda2 dan cantik aje... Janda susah,ramai anak.....biar UMNO aje yg jaga.......MUAAHAHAHAH.

Anonymous said...

hampa jalouslah tu?,kah!..kah!...kah!...

007 said...

kalau dibandingkan dengan Dr. Zakir Naik, agak2 berapa kilometer jarak ustaz McDe ni

MoMoCk said...

semua kat sini bangang..kan isteri² dia ada kat sebelah. maknanya dah ada keizinan berpoligami la tu. dalam Islam bukan wajib tutup muka, tp aurat. x belajar agama ke apa. muka dan tapak tangan bukan aurat bangang jahil. x tau jgn memandai. post kalau berani telor kecut....

Anonymous said...

Glc dok panggil.dia, bayar berapa ribu daaa...

Najib lu ada amikk tau ka lu punya glc tikam lu apa macam

Asal Bukan Cina said...

Ini lah ostad akhir zaman...
Kita yg kurang berilmu ini, jadikan lah iktibar...
Biasanya Allah bayar cash zaman sekarang ini...

FIRDAUS HUSAIN said...

ramai sungguh yg sakit hati..huhu.. manusia..ramai juga tak ada nama

Anonymous said...

Tahniah pd brader yg pandai berlawak n tinggi ilmu agama ni..... kalo dah ada kotey.. mmg mcm tu la. Halal atau atau x halal je beza nye.. kete frari ke apa ke dia ke. Aku x heran sgt. Yg aku hampa pasal dia kawin dgn anak dar! Hahaha. Aku rasa kalo dia kawin dgn janda ke. Balu ke. Aku rasa x jadi isu sangat... ko tu dah jadi ikon.. buat buat la contoh yg baik.. hahaha...totey stopa kecik tu pun ada dua bini. Eh, bini ke.. hahahaha... xpe. Tahniah la bro.. untung pak cik..

Anonymous said...

apa kebodoh dan bangangnya korang nie... ustaz tu dpt kwin anak dara sbb family suka ke, apa ke..lantakla..korg jeles nak mampus kenapa??? bahalul punya manusia... kaau dh org beragama pun korg x bleh nk hormat, mcm nilah jdinya.. lebihkan plotik smpi sggup ckp mcm tu semua...weyy...kau org ni x takut dosa ke? berburuk sngka dan memfitnah x hbes2...satu hr kalau allah turunkan bala kat korg baru korg taw!!!

Anonymous said...

dapat apa buat page ni...dapat dosa atau pahala ?

Anonymous said...

Kerajaan ke ustaz ke sma sje akhr zmn byk ftnh..pcya pda yg 1 jek..truskn hdp xyah pkr psl dowg..urus kn dri sndri dlu

Anonymous said...

Yg komen negatif biasanya yg jrg dgr ceramah..tgk tv3..tunggi fitnah terbaru ..ahli umno..suka dengki ilmu tak tara mana..kuat dengki dan hanya pandai memaki..baik ustaz kawin dari jadi menteri yg sorok perempuan sana dono

Bila Kak Su Bersuara... Heh!