Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, May 15, 2013

NAK TENGOK GAMBAR EKSKLUSIF MAJLIS LANTIKAN EXCO KEDAH TADI?

Aku baru balik dari makan tengahari. Tak sempat nak makan dari pagi tadi sebab ke Istana Anak Bukit menyaksikan majlis perlantikan Exco Kerajaan Negeri Kedah yang baru....

Aku ada puluhan gambar yang akan aku kongsi dengan korang kejap lagi di sekitar majlis perlantikan tu... kejap lagi aku siarkan... sabar...hehehhee.. bagi aku bernafas kejap...

Subhanallah...! Majlis tadi lancar... mungkin kerana barakah yang dilimpahkan Allah kepada kerajaan negeri yang baru dibentuk... Macam-macam gambar aku dapat...

Kejap lagi aku siarkan ekkk... dok pakai songkok lagi ni...heh! Tungguuuu... paling lama sejam..heh!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!