Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Friday, May 3, 2013

GEMPARRR..!!! WAN AZIZAH DEDAH NURUL IZZAH DI DALAM VIDEO SKANDAL PENSYARAH TU..???!!!

Sebenarnya aku berpendirian bahawa UMNO atau BN langsung tidak memerlukan menimbulkan isu salah laku moral pemimpin pembangkang khususnya berkenaan salah laku seks mereka. Lantak la depa nak tunggang terbalik macamana pun, kita peduli apa?

Namun kenyataan terbaru Presiden PKR, Datin Seri Wang Azizah, berhubung skandal video seks yang dikatakan mirip anaknya, Nurul Izzah, di blog miliknya begitu mengejutkan aku..!!!

Cuba tengok dan baca print screen yang sempat aku rakam di blognya. Betul-betul mengejutkan aku. Kak Wan marah pensyarah tu dan tuduh UMNO pulak yang jadi dalang penyebaran video tu?

Kak Wan kata dia nak saman pensyarah tu sebab telah memanipulasi Nurul Izzah yang ketika itu masih mentah dan tak tahu berfikir secara waras. Cuba baca betul-betul kenyataannya di bawah...



"Sebagai pengajar yang diberi amanah untuk mendidik anak sulung saya, tindakan bekas pensyarah itu adalah dikutuk dan dikeji serta melanggar sepenuhnya tata etika sebagai seorang dengan memanipulasikan anak saya yang masih mentah ketika itu." - Blog Wan Azizah
Berdasarkan kenyataan Kak Wan ni, maka secara tak langsung dia akui bahawa gadis bertudung di dalam video itu adalah sah sebagai Nurul Izzah! Kak Wan sendiri akui begitu di blognya.. 

Aku tak kisah kalau Kak Wan nak saman pensyarah tu. Saman je la! Aku pun sokong. Tak guna simpan pensyarah macam tu kat IPT di negara kita ni. Aku mohon Kak Wan teruskan saman pensyarah tu secepat mungkin..!!!

Aku mohon pada semua pihak supaya tak mengedarkan video yang dikaitkan dengan Nurul Izzah tu. Bukan apa, memalukan sangat. Nanti apa pulak orang kata. Aku risau kalau orang kata "bapa borek, anak rintik"... lagi bertambah tension Kak Wan nanti...kan? 

Jadi, aku mohon kerjasama semua pihak untuk berhenti sebarkan video tu serta merta. Tolonglah.. Pleaseee...!!! Kesian la kat anak Anwar Berahim tu...

3 comments:

Ular Menyusur Akar said...

Hahaha, kak wan kata blog dia kena hacked. Dia tak post article itu, walawala.......

Anonymous said...

Itulah pasai.... duni nih mcm roda..sekejap kita diatas kejap dibawah, kalau Allah nak tunjuk ttg kebenaran, katanya KUN FAYA KUN!! Secara sedar atau tak kan dah terMENGAKU yg video tuh siNurul Izzah dan cepat aje nak saman..xkesahlah mmg pun sipelaku tuh mmg patut disaman tapi yg saya xbole terima tuh bila lakidia meliwat anak orang buakn main siap buat penafian gitu gini..kan dah kantoi Wan Ajijah!!! Anyhow... saya semakin risau sebab banyaknya kemunafikin what so called pemimpin2 diMalaysia sekarang nih..sampai kalau nak kira yg disebelah sana tuh, hampir 70% dah terlalu terpesong....

Anonymous said...

Dah xde link post tu pun kat blog kak wan? dah kena remove? hehe

Bila Kak Su Bersuara... Heh!