Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, May 1, 2013

GEMPARRR..!!! SPR "KANTOI" MENIPU DAKWAT KEKAL..!!! KALI NI AKU "SURRENDER"... ADEHHH..!!!

Ni baru sikit je "kantoi" nihhh...ada lagi kat bawah tuuu...heh!
Aku rasa aku tak perlu cakap banyak dah. Tengok kat atas tu pun dah boleh tahu dah. Tu baru sikit jer bukti SPR dah "kantoi" dengan dakwat kekal...

Aku nak pesan kat SPR.. Kalau nak bukak pusat mengundi awal pagi, bagi tahu la awal-awal. Ni semalam dia bukak pusat mengundi betul-betul "lepas orang azan subuh", pukul 7.55 pagi dakwat tu boleh dipadam dengan air... boleh undi sekali lagi..kan? Heh! "Bijak" tak?

Aku memang "marah" kat SPR.. Ada ke patut diorang beli "water colour" untuk jadi dakwat kekal??? Basuh dengan air..hilang la "water colour" tuuuu... ishh!!!

Kalau korang tak puas hati jugak, cuba tengok kat bawah ni.. lagi real punya SPR "tipu" rakyat dengan "water colour" tu... ishhh..!!! Cuci dengan air pun boleh hilang laaa.. ni semua "salah BN" jugak la niiihhh...!!! Adehh!!! 



2 comments:

Anonymous said...

Apesal kaler dakwat kekal tu serupa dengan kaler darah haid Nurul Izzah? Ada sapa2 boleh jawab?

Anonymous said...

kat akhirat nanti kau dapat jawapannye.azab tuhan maha pedih dan benar

Bila Kak Su Bersuara... Heh!