Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Sunday, May 5, 2013

GEMPARRR..!!! RAKAMAN FLASHMOB IPOH SEBENAR TERBONGKAR KEBENARAN..!!! LU LANGSI LU MEMANG KENA BEBBBB..!!!

Korang tahu kejadian FLASHMOB kat Ipoh tu kan? Apa? Budak Pakatan Haram teruk berdarah kena belasah? Deyyyy..!!! Padan muka la deyyyy..!!! Memang layak kena belasah macam tu pun..

Apa? Kenapa? Korang tengok betul-betul video kat bawah ni. Ni real story punya.. rakaman sebenar yang melayakkan pencacai beruk-beruk jalanan tu kena pukul..!!!

Tengok betul-betul pada minit 4.32...memang panas hati bebbbb..!!!





Ada ke patut depa halang jalan kat trafik light tu? Lepas tu buat provokasi..tolak-tolak bebudak BN sampai jatuh motor? Lu nak apa bebbb? Kalau aku pun memang gaduh punyaa... lu sentuh gua lu kena la bebbbbb..!


13 comments:

Anonymous said...

Laa, orang kita rupanya,aku ingat mata sepet, negara luar kalau perang saudara kerana etnik, di Malaysia ni perang saudara kerana politik, jgn jadi bodo la gara2 kemaruk kuasa nilai silaturahim dah tak ada, ni semua gara2 tlalu prcaya ckp sseorang tanpa mgkaji kesahihan, kita imbau balik.. semua ni bermula pada tahun 1998 lagi, bayangkan yang trpelajar,brfikiran matang dan brkedudukan pn bole trpengaruh dgn AUTA MALAUN sorang ni apakan lagi bbdak blm matang tak ckup umur.

Anonymous said...

anwar ni Dajjal...walaupun penipuan dia tahap xmasuk dek akal tp tetap org percaya...untuk menguatkan lg, dia di sokong oleh ulama jahat dan yahudi...

Anonymous said...

Yang bn tu jalan je lah! Yang pergi sibuk nak berhenti kejap asal? Dia tolak sebab suruh dia jalan. Pasal bn lah jam kat situ! Yang first pukul pukul siapaa? Macai bn kan? Pikir pakai otak lah bro. Matang lah sikit!

Anonymous said...

yg sibuk sgt nk tolak org sruh jln nape?? dia pn thu la.. diorang brhenti sbb ad member yg trtinggl..klau kau pn akan buat bnda yg sama.. yg sibuk provoke org nape?? sbb BODOH..!!

Anonymous said...

ko ni buta ke ape. ko tak nampak yang baling-baling tu sape. lagipon budak tu dah jalan pastu kene tendang die tak puashati berenti la tanye sebab die berani tak macam pencacai PR ataupon ko. pastu yang datang sorang tolak die sampai jatuh tu apehal. tengok sampai abis la tungau oi kalau nak membela puak ko tu

Muharo Hafizz said...

http://jiwakacau94.blogspot.com/2013/05/tragedi-station-18.html

Terjadi kat tempat saya tu...

Anonymous said...

Paparkan kisah ni luas2 kt media.. yg post kt youtube pun pembangkang kn.. Dh nm pun t.lite merah suh jalan nk mati ke? Sbb tu xnk AES sng nk langgar peraturan. Penyokong baru xyah nk naik antu sgt, pndg kedepan @ ingt peristiwa lalu sbg pngajaran.. Jgn percaya bulat2.... Anda msh ijau dlm politik dunia akhir zaman yg byk Dajal kecil dimana2.. Insaflh sblm kiamat tiba.

Anonymous said...

Dah terbukti penyokong pembangkang memang jenis perangai macam tu. Suka cari pasal. Menyusahkan pengguna jalanraya. Itulah jadinya bila kemarahan menguasai hati dan fikiran.

Anonymous said...

patut sapu jer sampai bersih bdak2 flashmop toe.panas jer tengok bdk2 pakatan jubor

Anonymous said...

patut sapu jer sampai bersih bdak2 flashmop toe.panas jer tengok bdk2 pakatan jubor

Anonymous said...

sebelum minit 4.32 tyu pun motor oren tu dah kene... mesti bersebab... takkan org buat sesuka hati... mesti ade sebab... takde video pun dekat penunggang motor oren tu sebelum minit 4.32.. tahu ke ape jadi???? lain la kalau ade nampak, dengar, ape yang mula mula jadi. tu lah. semua nak tuding jari, gadoh sane sini, semua ego, konon dia yang betul. dari buat konvoi ataupun flash mob, korang bek p solat ke hape,konfirm dapat pahala. takkan ade gadoh. tak pernah lak aku dengar nk berjemaah kat masjid sampai hempok2 bagai. sedar lah. yg tu dok kutuk ni, yang ni dok kutuk tu. sampai bila. ''kesopanan dan kesusilaan'' , mane tah pegi nilai ni. mengaku je anak Malaysia

Anonymous said...

sebelum minit 4.32 tu pun motor oren tu dah kene... mesti bersebab... takkan org buat sesuka hati... mesti ade sebab... takde video pun dekat penunggang motor oren tu sebelum minit 4.32.. tahu ke ape jadi???? lain la kalau ade nampak, dengar, ape yang mula mula jadi. tu lah. semua nak tuding jari, gadoh sane sini, semua ego, konon dia yang betul. dari buat konvoi ataupun flashmob, korang bek p solat ke hape,konfirm dapat pahala. takkan ade gadoh. tak pernah lak aku dengar nk berjemaah kat masjid sampai hempok2 bagai. sedar lah. yg tu dok kutuk ni, yang ni dok kutuk tu. sampai bila. ''kesopanan dan kesusilaan'' , mane tah pegi nilai ni. mengaku je anak Malaysia

Anonymous said...

''Your comment has been saved and will be visible after blog owner approval...'' hahaha.. approve ek comment saye~

Bila Kak Su Bersuara... Heh!