Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Saturday, May 4, 2013

GEMPARRR..!!! PERUTUSAN DARI MAJLIS SYURA PAS SEBELUM MENGUNDI 5 MEI NI..!!!

Aku tak tahu la sama ada seluruh penyokong PAS dah baca atau belum surat ni. Tapi kalau la aku ni orang PAS, tak payah keluar surat pun aku confirm 100% takkan undi DAP mahupun PKR..!!! Takkan sesekali seumur hidup aku...

Tapi aku syorkan kepada seluruh AJK PAS Kawasan supaya tampal surat ni kat semua UPU dan diedarkan pada seluruh penyokong PAS sebelum depa mengundi pada 5 Mei ni...Aku rasa, "pak menakan" aku, Zul Ya, boleh tolong edarkan surat dari PAS Pusat tu...

Aku harap semua calon PKR dan DAP dapat terima dengan hati yang terbuka. Semua tu arahan dari PAS Pusat dan Majlis Syura, bukan calang-calang tu. Jadi PKR dan DAP kena hormat la keputusan PAS tu...kan?



Lain la kalau PKR dan DAP memang tak hormat PAS. Atau PAS memang penakut dengan DAP dan PKR, kan? Sebelum ni PAS selalu "dibisukan" PKR dan DAP. Kali ni? Kita tunggu apa depa nak kata kat PAS pulakkkk...

Aku rasa, ni tindakan Majlis Syura PAS yang didalangi oleh Datuk Dr. Harun Din. Kalau nak harapkan Pok Nik Ajissss.. sampai masuk kubur pun dia akan patuh pada kehendak PKR dan DAP... 

Jadi sekali lagi aku pesan pada seluruh penyokong PAS. Sebelum mengundi pada 5 Mei nanti, sila baca surat pekeliling arahan dari PAS Pusat tu... harap maklum...

1 comment:

PoksirKuantan said...

Majlis syura yg tulis di tandatangan oleh Mustaffa Ali... No way, over my dead body.Agak2 lah nak spin pun... cuba cari surat watikah yg di bawa oleh calun calun DAP masa penamaan calun dulu.. tanya sapa yg sains kalau tidak Stapa Ali. Bukan Hasan Ali bukan TG Harun Din.Kalau faham peranan Syura Pas...Harun Din pun patut tutup mulut... dia dlm syura, pendapat dia sudah diambil kira tapi majlis ada pendapat yg lebih kuat. Dalam bab ini aku beza pendapat dgn TGHarun Din... dan nyata sekali macai gunakan point ini utk spin... Allah Akbar !!!!

Bila Kak Su Bersuara... Heh!