Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, May 21, 2013

GEMPARRR..!!! MELAYU DAP INI SANGGUP TUNJUK ISYARAT LUCAH PADA RAKAN-RAKAN MELAYUNYA..!!!


Aku tak sure sama ada korang kenal atau tidak Hata Wahari, bekas wartawan Utusan yang kurang ajar, biadap dan tidak mengenang budi. Dia ni dulu Presiden NUJ masa kat Utusan, tapi sekarang ni dah tak jadi Presiden dah..dia dah masuk DAP..!!!

Semalam, dia di antara "taiko" yang turun ke depan pejabat Utusan untuk tunjuk perasaan. Demo lagi! Kononnya depa tak puas hati kat Utusan sebab keluarkan artikel yang dianggap "rasis" menyebelahi bangsa Melayu...

Kehadiran Hata Wahari memang ditunggu-tunggu para wartawan dan kakitangan Utusan. Member aku yang merupakan wartawan Utusan pun beritahu aku begitu. Depa memang nak sangat Hata Wahari turun...heh! Maklum laa... mamat tu dah join parti "chauvinis ultra kiasu"!

Nak dijadikan cerita...Keluar saja Hata Wahari dari kereta, dia disambut bekas rakan-rakannya dengan sorakan "booo..!!!", "balik la weiii..!!!", "komunisss..!!!" dan laungan "hidup Utusan..!!!". Memang gamat bebbb..!!! Cuba tengok video kat bawah ni...



Perhatikan di minit ke 0.14...

Nak tahu apa yang Hata Wahari balas kat depa? Dia tunjuk isyarat lucah bebbbb..!!! Aku ulang... ISYARAT LUCAH..!!! Perghhhh..!!! Betul punya samseng tu bro... Mentang-mentang la dah masuk DAP, dah berani tunjuk samseng dan bersikap tidak beretika...heh!

Secara peribadi, aku pernah jumpa Hata Wahari ni dulu. Masa tu, aku kat KL lagi dan Hata masa tu tengah ada masalah dengan Utusan. Dia buruk-burukkan imej Utusan walaupun dia cari rezeki kat situ...

Punca dia tak puas hati kat Utusan time tu ialah terhadap pihak pengurusan akhbar arus perdana tersebut. Mungkin ada yang tak kena pada pengurusan di atas, tapi cara dia tegur tu melampau dan tak kena gaya.

Dia marah kat pengurusan, tapi dia sebok buruk-burukkan Utusan kat public. Patutnya, dia perlu guna saluran yang betul untuk lontarkan ketidak puasan hatinya. Setahu aku, ada beberapa pihak yang nak bantu dia jadi orang tengah, tapi pasal mungkin nak jadi "hero bodoh", dia tak layan...

Nak tahu kenapa? Dia "dicucuk" oleh beberapa orang pemimpin pembangkang. Lepas dia digantung dan dipecat dari Utusan, dia rapat dengan Nurul Izzah! Pergghhh..!!! Belum habis "eddah" dengan Utusan, dia intim dengan Nurul Izzah?

Aku sendiri jadi saksi. Masa aku ke pejabat Nurul Izzah kat Lembah Pantai, memang Hata Wahari ada sekali kat opis tu. Aku dan member-member yang ada kat situ memang menyampah gila tengok gelagat Hata Wahari masa tu...heh! Tapi mujurlah dia dah tak bersama Utusan lagi...kan?

Aku ingat dia nak join PKR, rupanya dia join DAP. Mungkin dia dengar DAP nak orang Melayu dalam parti tu untuk dijadikan calon PRU13 kot...sebab tu dia join DAP masa tu.. Manalah tau untung nasib dia kalau DAP nak pilih dia sebagai calon...heh!

Aku rasa Hata dah kaya sekarang ni. Dulu pakai kereta cabuk macam kami-kami ni jugak. Tapi sekarang ni dia dikatakan dah pakai "Harrier".. Perghhh!!! Hebat hang bro.. mana cekau duit beli kereta tu? Banyak kot depa bayar hang...? Heh!

Cuma nasihat aku kat Hata, bro...hang tak payah tunjuk isyarata lucah boleh tak? Tak elok la bro.. Mak bapak hang tak ajar hang semua tu dan aku yakin hang belajar semua tu dari member-member baru hang kat dalam Pakatan Haram tu...kan? kan? kan? Heh!

Pada aku, Hata Wahari adalah antara salah satu contoh terbaik sebagai Melayu lupa diri, biadap, kurang ajar dan tak mengenang budi di zaman ni. Aku rasa, puak-puak Cina DAP dan PKR tengah tepuk tangan tengok perangai Hata yang dah jadi macam "anjing" depa...

Jadi, aku sarankan pada Hata supaya berhenti saja dari dipergunakan DAP atau kalau dia tak mahu, dia boleh terus meng"hanjing"kan diri bersama parti paling rasis tapi tak mengaku rasis tu... heh!

4 comments:

Anonymous said...

Dulu ada gak seorang MB tunjuk simbol lucah kepada orang melayu.Hai kepunan sup telinga.

Anonymous said...

adus...kepala botak lg yg buat hal...ari tu azrai air asia...ni sekor lg bewak hidup...agak2 aku la...jenis orang kepala botak ni cerdek tp akalnya pendek..ada ilmu tapi xde akai kut..otaknya cepat cair dek kerana kepanasan cahaya mntari...jenis muka tau maluuuu!!

Anonymous said...

patutlah kena pecat sebab mamat ini otak lucah ... nasib baik Utusan Malaysia pecat dia sebab dia ini memang tidak mempunyai jatidiri Melayu ... sanggup pula jadi kuda tunggangan Cina DAP untuk menjahanamkan Melayu

Anonymous said...

http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2013/06/tengok-nih-nazri-aziz-tunjuk-isyarat.html

wakakakakaka

Bila Kak Su Bersuara... Heh!