Iklan Berbayar

Ucapan Aidilfitri Mukhriz Dan Rakyat Kedah...

Saturday, May 11, 2013

GEMPARRR..!!! LIANG LAHAD TEMPAT KAKI UST AZIZAN BAKAL DISEMADIKAN..!!!

Liang lahad tempat kaki-kaki Ustaz Azizan bakal disemadikan...
Astaghfirullahila'zim. Aku ni bila terkenang atau terlihat liang lahad ni, terus teringat pasal mati dan ajal aku. Aku tak tahu bila "masa" aku akan sampai... tapi aku yakin, aku akan tetap ke sana jua suatu hari nanti...

Okeh.. gambar kat atas tu aku ambik dari FB Dewan Pemuda PAS sendiri. Khabarnya, liang tu digali khas untuk "simpan" kedua kaki Ustaz Azizan. Kaki kanan dan kiri yang dipotong tu akan dikebumikan di liang tu laaa...



Untuk info korang, liang tu digali betul-betul dengan sebelah kubur Allahyarham Al-Fadhil Ustaz Fadhil Noor, bekas Presiden PAS. Maknanya, kedua kaki Ustaz Azizan tu akan disemadikan di sebelah kubur beliau...

Aku tertanya-tanya, kita semua akan ke "sana". Tapi kat dunia ni kita orang Islam dok asyik bergaduh sesama sendiri. UMNO gaduh dengan PAS. Pemimpin kat atas tu okay jer.. tapi orang kat bawah tu.. sampai bertumbuk pun sanggup brooo..!!! Pecah cermin kereta pun adaa...

Kerana kita asyik dok bergaduh, puak harbi kat dalam Malaysia ni ambil kesempatan. Depa nak take over negara kita ni dan ubah segalanya ikut kemahuan depa. Kalau depa perintah, azan kat masjid tu pun silap-silap akan dihapuskan...

Korang faham, kan? Come on la bebbbb.. Walau berbeza fahaman politik, agama kita sama. Kita sama-sama Islam. Fikir-fikirkan lah...

2 comments:

Anonymous said...

Puak2 kita sahaja berfikiran positif...puak2 PR nie terutamanya PAS hati dah jadi hitam akibat pengaruh ajaran Tok Garu Nicky Ajis..

Anonymous said...

org indon bergaduh yg naik tetap bangsa indon, org Filipina bergaduh, yg naik tetap bangsa Filipina gak. Org thai bergaduh, tetap org bangsa thai yg naik, org kita bergaduh yg naik sapa?