Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, May 22, 2013

GEMPARRR..!!! GAMBAR-GAMBAR PANAS HIMPUNAN 505 DI KOMPLEKS PAS KEDAH SEMALAM..!!!

Rugged YB Nasir semalammm.. bergambar dengan paha gebu bebbb..!!! Dah tak pakai lebai dahhh...! Heh! Gambar ni dirakam kat Kompleks PAS nihhh...bukan shopping kompleks.!!!
"Tahniah" aku ucapkan pada PAS Kedah sebab berjaya anjurkan himpunan "levis" 505 di Kompleks PAS Kedah malam tadi. Tahniah juga pada Pesuruhjaya PAS yang baru, Mahfuz "Bean" Omar dan urusetia PAS Kedah yang bertungkus lumus menjayakan himpunan tu...

Bukan apa...semalam PAS dah buktikan depa yang terikut-ikut dengan cara DAP dan bukannya DAP yang terpengaruh dengan PAS... Patut pun takde seorang pun DAP yang berjaya diIslamkan PAS selama ni...kan?

Dimulakan dengan solat Maghrib, depa start bagi kuliah politik maghrib. Lepas tu depa solat Isyak pulak. Dan pesta "gagak hitam" 505 bermula kira-kira jam 9.15 malam....heh!

Memang meriah bebbb..!!! Komplek PAS tu dah jadi macam funfair anjuran LGBT..!!! Heh! Aku yakin, ramai pak-pak lebai yang juling biji mata semalam...Kah! Kah! Kah! Tak caya? Cuba tengok gambar panassss kat bawah ni...heh!



Perghhh..!!! Ni China Doll import dari Penang ke Perak? Tak reti pakai sopan sikit ke kat Kompleks PAS tu? Tak reti nak hormat tempat Parti "Islam"? Yang sorang tu macam nak terkencing je aku tengok... yang budak PAS tu "lain macam" je bergambaq dengan amoi tuuu..heh! Posing maut bebbb... nanti boleh masuk dalam facebook..!!! Tak pun Harakah..!!! Kah! Kah! Kahhh!!!
Amacam? Gebu beb..!!! Gebuuu..!!! Patut pun meleleh air liur pak-pak lebai tu. Silap-silap lebai atas kepala pun boleh terangkat.. Heh! Guan Eng supply baikkkkk punya...!!! Allo Guan Eng, lu supply mana punya China Doll kasi sama itu PAS Kedah aaa..? Lu pinjam Ronnie punya ka?

Apa la nak jadi dengan PAS ni? Mahfuz "Bean" Omar dah cemarkan imej Kompleks PAS dengan perkara-perkara haram. Depa mulakan dengan ibadah, tapi di dalamnya terselit perkara mungkar yang mengakibatkan dosa percuma...Terima kasih pada Mahfuz..

Puak PAS kata, semalam depa "bersatu" dengan membuktikan solidariti di antara anak muda "Tiong Hua" dan anak muda PAS... Kononnya menolak sentimen perkauman dengan bermesra dan merakam gambar bersama-sama...

"Paha gebu" dikesan di kompleks PAS Kedah...

Deretan "paha gebu" sumbangan DAP... dah la tak reti hormat tatasusila PAS, duduk line depan pulak tuuu..

Tu diaaa..!!! "Paha gebu" saiz S ada, saiz M ada, saiz L ada... saiz XXXXL pun ada..!!! Tu yang budak-budak PAS suka tu...heh!
Ye ke? Heh! "Bersatu" macamana tu? Lain macam "bersatu" tu! Bersatu dengan cara berhimpit-himpit dengan "paha gebu"? Patut punnnn.. Heh! Korang pikir sendiri la kenapa aku kata "patut pun" tuuu...

Aku ada nampak depa nyalakan api dengan menggunakan lighter, kononnya tu nyalaan api "solidariti". Aku nak tanya, konsep nyala-nyala api ni datang dari mana? Kristian, kan? Dulu Majusi pun ada buat nyala-nyala api tu kan? Islamik ke buat macam tu?

Aku tahu PAS seronok tengok amoi semalam. Tapi jangan la over bebbb..!!! Terikut-ikut dengan fahaman bukan Islam? Islam ada ajar nyalakan api ke? Errr... Syaitan tu dicipta Allah dari api, kan? Puak PAS Kedah ni dah masuk tahap "agung"kan syaitan ke?

Nanti korang kata aku tipu pulakkk.. Siapa tiru siapa? Kristian dan Majusi tiru PAS? Atau PAS yang tiru Kristian dan Majusi? Err... agama Hindu pun suka nyala api jugak tak silap aku...kan? PAS pun ikut sama? Ishhh...!
Sepatutnya, PAS ajar DAP dan PKR. Kalau nak masuk komplek PAS tu, kena la tutup aurat. Kalau PAS Kedah boleh buat "dress code" pakai hitam semuanya, kenapa tak boleh selitkan sekali "mesti tutup aurat" atau sekurang-kurang sopan terhadap sensitiviti umat Islam? Susah sangat ke?

Pada aku, dari apa yang berlaku kat Kompleks PAS semalam, aku simpulkan bahawa DAP telah berjaya "Kristian"kan PAS, atau sekurang-kurangnya menjadikan PAS sebagai umat Islam yang berfahaman liberal. Asalkan sokong, tak kisah laa.. telanjang pun boleh join masuk PAS jugak...
Amboiii.. seronok betoi la lebai 2 orang tu bergambar dengan "paha gebu"...heh! Menyegetttttt..!!! Ni boleh jadi "the senget boys" nihhh...heh!
Aku simpati kat PAS di Kedah ni sebenarnya. Apa nak jadi ni? Dulu PAS lain, sekarang ni dah berubah 360 darjah bebbb..!!! Orang muda PAS dulu tak macam ni. Orang muda PAS sekarang ni betul-betul memalukan parti dan Islam...

Sekali lagi aku ucap "tahniah" pada PAS atas "kejayaan" semalam. Tak sia-sia DAP latih PAS selama ni. Aku tegur sebab aku sayangkan saudara seagama aku. Tapi kalau tak dapat terima, lantak la bebbbb.. sekurang-kurangnya dah lepas tanggungjawab aku menegur...kan?

21 comments:

al-satuni said...

ahahahaha....ni kira dah macam PAS kena tarbiyahkan oleh DAP......ahahahaha...Nak tarbiah kapiaq tapi puak depa terkena tarbiyah puak kapiaq...PAS oh PAS...

Anonymous said...

Apakah matlamat Islam dlm himpunan jahanam 505 ini?
jwblah wahai pencacai2 PAS laknatullah!
jwblah wahai haron din, Zainal Asri Munafiqun!

balasan Allah pasti akan menimpa PAS dgn sekeras2 kehinaan!! Amin!

Anonymous said...

Duke... apa yang hang pi dok kacau puak-puak PAS/DAPig muda berkolobrasi dengan anak muda PAS niiihhh...

PAS/ANWARISM4ALL
PAS/NASARUDDIN4ISLAM

SELAMATKAN MALAYSIA said...

Ahli PAS buat apa dosa pun takpe sebab dah termaktub sebagai ahli syurga sebagai ganjaran undi PAS.

Anonymous said...

KEPALA BUTOH PAS!

Anonymous said...

Puak pas kata depa dh berjaya tarik puak cina ni mai kat depa,depa kata cina-cina ni dah ikut depa dah.....

Anonymous said...

Org PAS buat apa pn boleh. Nk bergambar dgn amoi tunjuk paha pn xpa. Tapi org2 UMNO, kalau buat camtu, confirm kena kutuk/maki dgn org2 PAS "top down". Maaf ckp, tolong PAS pusat bagi arahan kt Mahfuz, jgn sertai atau terlibat dlm himpunan sedemikian. Dulu anda yg mengutuk percampuran laki/pompuan, skrg ni ahli2 buat..xkn x nk tegur langsung. Himpunan tu pn, adalah himpunan tidak bersyukur dan himpunan org2 yg tidak percaya kpd qada' dan qadar. Para pemimpin PAS, bertegas la skit. Jgn ikut arus je. Dgn UMNO bkn main tegas, smpi nk bunuh2 lgi. PASS PASS..mcm mana perjuangan anda nk dpt berkat. Hanya pasang niat, tpi perlakuan tidak islamik.

Anonymous said...

Gambar bersejarah bekas pemimpin seberang dulu yang sanggup pakai kopiah dan masuk kampung demi mendapat sokongan Melayu dikhuatiri berulang kembali dengan menggerakkan kaum muda mereka berdamping dengan sasaran mereka supaya dapat menjatuhkan kerajaan. mereka sanggup membuat apa saja demi mencapai matlamat yang kononnya sehati sejiwa tetapi setelah mendapat apa yang dikehendaki, di manakan kesetiaan dan kejujuran mereka. Lihatlah contoh yang terserlah diseberang tambak..

Anonymous said...

totally agree with you.mana islam yg diwar warkan oleh PAS tu? Islam la sgt.kalau mcni la gayanya.boleh ke nk memerintah Malaysia?? wat malu ja.huh

Anonymous said...

memang kompom malam tu ramai pencacai hamPas yang cari peluang nak menenggekamoi-amoi spesis babi tu..diorg apa peduli..asal boleh datangkan keuntungan, sape datang mintak pun diaorng bagi punya..free maaa...pak lebai pun mau tanggal jubah and serban bila peha gebu dah mula mengangkang..kan kan kan....

Anonymous said...

PAS SEKARANG BAHLUL TAHAP GABAN!

Anonymous said...

sekarang ni aku tengok kita sedang mengundang Bala dari Allah. Minta dijauhkan...kadang2 terfikir, dengan keadaan cuaca yang tidak menentu...bila panasnya mengigit....bila hujannya turun bersama angin yang kuat..ni buat aku terfikir tentang amaran dari YANG MAHA ESA..jangan jadi macam di Oklahoma tu...tapi itulah kekuasaan ALLAH tidak siapa yang tahu

Anonymous said...

terlalu ikut nafsu ingat alim sangat,jahanam Islam kalau ikut syaitan.

Anonymous said...

sebelum PRU 13, segelintir ulamak dan pemimpin pas guna hukum Hudud jadi modal menaik taraf kezuhudan pati pas, mulut sampai bacin ceramah sana sini, lepas pru 13 pesta 505 diatas jadi bukti segala2nya hanya lakunan semata2.

Anonymous said...

org2 pas kan ker maksum..heee

Anonymous said...

Biaq pi laa kat depa..bila lagi nk bleh buat cam ni..tumpang ada peluang hayun la pueh2..layan paha gebu amoy tuu korang2 balik umah bleh buat modai pacuceng...hahahampehhhhhh.....

Anonymous said...

cam pelaqqqqqqqqq

Anonymous said...

Pehhhh... keras lak batang pelair aku negok awek2 (sundal) yg joint kat majlis PAS cam ni, stim siulll.. ni wat nak joint majlis dia org nihh.. leh cari bahan!

muhamad Danial said...

Ustaz mcd xkua kan hukum lagi ke bawak lilin tu? Hahaha ustaz mcd kan kata sambut hari ibu haram tapi kalau bawak lilin nak sambut adam adli halal la kot sebab geng depa?

Anonymous said...

Please help those who are already out from their mind about religion.They have forgotten to pray and ask God for help giving them wisdom and courage,,,,,,,can we fight for power alone if God don't give wisdom? Stay together for unity in the country.Stop rally because it's not good for those who are not involve and want to work for living.

Anonymous said...

Manusia sentiasa berada dalam kelalaian.......itulah PAS....Allah dah terbalik kan kata2 hampa kat parti hampa.dulu kata UMNO tu sekular...campur laki perempuan..sekarang apa dh jadi..asal PAS semua boleh ka...u turn lah sebelum bala Allah menimpa umat Islam....

Bila Kak Su Bersuara... Heh!