Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, May 21, 2013

GEMPARRR..!!! BN KANTOI GUNA BOMOH UNTUK #PRU13 ..???!!!

Ada bendera BN...ada kelapa muda.. ada kacang hijau...erkkk..!!!
Astaghfirullahil 'azim... Apa nak jadi dengan suasana politik kat negara kita ni? Sampai sanggup jumpa bomoh nak meramal kemenangan parti? 

Bomoh tu siap sebut nama Allah SWT dalam "ritual"nya. Lepas tu boleh pulak tahu mana yang menang mana yang kalah? Dah terdesak sangat ke?

Ada bendera BN terpacak kat atas kelapa yang dijunjung... Ada daun sirih yang digantung macam pancing ikan... Tok bomoh siap pejam-pejam mata... Aku tak tahu la nak cakap apa... korang tengok la sendiri video panas kat bawah ni...



Apa Tok? Tenung...? Makrifat..? 65% parti pembangkang menang? Perghhhh..!!! Hebat betul makrifat Tok... kalau macam ni, tak payah buat pilihanraya je la lepas ni. Bila tiba masa, pegi tanya Tok Bomoh ni sapa menang, sapa kalah... buang masa dan duit je buat PRU semua ni..kan?

Ye laaa.. tak payah dakwat kekal, tak payah balik mengundi, tak payah susah payah beratur dan tak payah kempen pun...tanya Tok Bomoh ni ...terus kasi kuasa lantik jadi PM...heh!

Bendera BN condong? Memang condong pun...heh! So what? Condong bererti kalah dan tegak bererti menang? Tu diaaa.... ni ilmu makrifat jenis mana nihhh..??? Terdesak sangat ke nak menang PRU weiiii... Heh! Err.. berapa juta Pakatan Haram bayar kat Tok?

Aku sarankan agar mana-mana pihak laporkan perkara ni kepada Jabatan Agama Islam dan pihak yang berwajib. Perkara ni perlu dibanteras segera. Silap-silap boleh jadi kufur...

Sabda Rasulullah SAW di dalam hadis Baginda...
"Barang sesiapa yang mendatangi bomoh atau tukang tilik, dan membenarkan (mempercayai) apa yang dikatakan oleh bomoh atau tukang tilik itu, maka sesungguhnya dia telah kufur terhadap apa yang diturunkan kepada Muhammad."
- Riwayat Imam Ahmad, Al-Hakim dari Abu Hurairah RA

8 comments:

Anonymous said...

Diorag ni mana tau halal haram, janji dpat putrajaya, mgkn ni sbagian ajaran nik ajis pencen, mminta bantuan iblis.

Anonymous said...

Patutlah orang Melayu dalam PR tak nampak... dah dibutakan hatinya oleh tok moh..

Anonymous said...

dah kalah sirik pulak..ni Baru nama nya K.O.

Anonymous said...

Nak boikot Bomoh pulak?

Bomoh Siam hebat tau?

Anonymous said...

Yang jadi ahli silat tu semua kena percaya bomoh tau tak?

Kufur ke?

Anonymous said...

hahaha...tok bomoh pun salah ramal..bodo mcm buah pelir.

Anonymous said...

kalo ini mcm tok moh tak leh carik makan lagi maaaa...sian tok moh..

yang meroyan nak jadik pm di tipu oleh tok moh...kahh kahh

Anonymous said...

ai snap pic bn je ke pic bndera PAS.PKR N DAP mne? search kt youtube la der cite penoh.. jgan mnilai tanpa tengok.. hebat sangat nk brpolitik negara tergadai mula trggit jri.. org melayu kene bersatu atas islam bukan tunjuk langsi sesama agama.. xkn nk jd mcm syria bru nk sedar..

Bila Kak Su Bersuara... Heh!