Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, May 1, 2013

DEMI ISLAM, BANGSA DAN TANAHAIR... DENGARKANLAH LAGU KERAMAT INI BUAT PEMBAKAR JIWA..!!!



Hari ni dah 1 Mei 2013. Lebih kurang 3 hari lagi masa berbaki untuk kita "all out" memastikan BN terus kekal selama 5 tahun lagi mempertahankan kedaulatan negara dari dijajah tangan-tangan rakus agen Yahudi, golongan chauvinis ultra kiasu dan penjual maruah Islam...

Aku termenung panjang semalam. Memikirkan tentang masa depan Islam, anak bangsa dan bumi Malaysia yang suatu ketika dahulu dikenali sebagai "Tanah Melayu"...

Tiba-tiba hati aku tergerak untuk mendengar lagu keramat ni. Seperti biasa, bulu roma aku meremang dan darah aku mengalir pantas di dalam tubuh. Tiba-tiba kekuatan mental dan fizikal itu meledak di dalam diri...walaupun aku tengah demam agak teruk sekarang ni...

Aku tak tahu apa yang korang semua rasa bila dengar lagu "Warisan" kat atas tu. "Anak kecil main api"... siapa anak kecil tu? Mengapa cuba bermain dengan "api"? "Terbakar" tangan sendiri nanti siapa yang akan susah?


Korang hayatilah sejenak lagu kat atas tu. Kita mempertahankan kedaulatan Islam, mempertahankan perjuangan bangsa yang menjadi akar jati diri dan mempertahankan tanahair yang sedang diancam penjajahan cara baru ala-ala rejim zionis Yahudi Israel...

Kepada Allah aku memohon, kuatkanlah jiwa dan tubuh ku ini agar dapat aku mengimarahkan agamaNya di negara ini, memperkasakan bangsa ku dan mendaulatkan tanahairku yang semakin hari semakin dicemari oleh Pakatan Haram yang durjana...

Ya Allah, Kau sedarkanlah saudara-saudara seagama ku, sama ada UMNO, PAS, PKR mahupun DAP, agar mereka sedar tentang bala sekiranya negara ini jatuh ke tangan Anwar bin Ibrahim. Kau lebih tahu tentang diri Anwar yang bagaikan "Musailamah Al-Kazzab", ya Allah...

Justeru itu, aku merayu pada Mu supaya hindarkan kami dari malapetaka ini dan aku memohon Kau "buang"lah Anwar dari bumi bertuah ini ke bumi asing supaya dia tidak lagi mengganggu-gugat keamanan dan kemakmuran Malaysia... Amin ya rabbal 'alaminnnn...Taqabbalallahu minkum...

1 comment:

Tentara Daulah Islam Melayu said...

Ad Daulatul Islamiyah Melayu
Khilafah Islam Akhir Zaman

Kami mengundang Kaum Mukminin-Mukminat
Dari seluruh Dunia untuk bergabung bersama kami

Menjadi Tentara Islam The Man from The East of Imam Mahdi
Berjihad dalam naungan Khilafah Islam demi Tegaknya Kedaulatan Dinul Islam.

Tinggalkan Semua Bentuk Kemusyrikan Mari Menjadi Bagian Bangsa Islam berdasar Aqidah Islam
dan Kini Saatnya Menjadi Bangsa Islam Dalam Naungan Khilafah Islam

Kunjungi Undangan kami
Kehadiran Anda kami tunggu di
di http://khilafahislam.de.pl

Bila Kak Su Bersuara... Heh!