Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, May 15, 2013

BAHAYA SYI'AH..!!! NIKAH MUT'AH UNTUK SATU MALAM DENGAN ADIK SENDIRI..!!!

Sebelum ini ada sesetengah pihak yang mempertahankan fahaman Syi'ah di negara kita ni. Kononnya fahaman tu tak bercanggah dari ajaran sunnah Rasulullah dan Al-Quran. Betul ke Syi'ah tu tak bercanggah dengan Islam?

Dipercayai ramai di kalangan pemimpin politik di Malaysia yang mengikut fahaman ini secara sembunyi-sembunyi, khususnya yang berlatar belakangkan pengajian tinggi di Iran, Iraq, Syiria dan sebagainya...

Jadi kat bawah ni aku kongsikan sebuah kisah benar yang berlaku terhadap seorang hamba Allah yang dulunya seorang Syi'ah, tapi telah bertaubat atas tindakan yang sangat dikesalinya seumur hidup... - nikah mut'ah dengan adik perempuan sendiri untuk 1 malam..!



Kisah benar seorang penganut Syiah di Indonesia yang sangat benci ketika ada orang yang mengutuk Syiah dan sekarang ini dia sangat benci dengan Syiah.

Ditanyakan kenapa boleh jadi demikian.

Dia menjawab, ketika dia menuntut ilmu di Iran, dia mempunyai sahabat iaitu orang tempatan Iran dan sudah tentunya akidahnya adalah Syiah.

Sahabatnya itu memperkenalkan suatu tempat yang setiap malam Jumaat selalu dijadikan sebagai tempat nikah mut’ah. Sahabatnya itu kerap datang ke tempat tersebut.

Tapi ada suatu yang ganjil dari proses nikah mut’ah tersebut. Setiap malam Jumaat, semua lampu dalam hotel tersebut dimatikan. Alasan pemilik hotel, supaya masyarakat yang melakukan nikah mut’ah di tempat tersebut tidak saling mengenali dan jika bertemu di siang hari tidak malu.

Si sahabatnya itu ingin tahu. Sudah beberapa kali dia nikah mut’ah namun tidak mengetahui dengan siapa dia bersetubuh.

Kemudian dia mempunyai idea pada saat ijab-qobul (dalam suasana gelap), dia memberi cincin sebagai mas kawin dan agar selalu dipakai oleh wanita tersebut.

Setelah aqad persetubuhan selesai, dia pulang ke rumah nya dan wanita itu menunggu menjelang siang hari untuk pulang.

Pada awal pagi dia pergi ke hotel tersebut dan mencari wanita-wanita yang dia mut’ahi pada malam harinya.

Dia mencari perempuan yang memakai cincin dan setelah dapat dapat dia mengesan dan membuka hijab perempuan tersebut, dia sangat terkejut.

Wanita yang disetubuhinya semalam adalah adiknya sendiri yang juga sedang menuntut pengajian di situ.

Dari peristiwa hitam tersebut dia sangat menyesal, dan begitu merasa bersalah.

Setelah kejadian tersebut banyak yang terbongkar dengan siapa mereka mut’ah (bersetubuh), ada yang bersama sepupunya, bahkan ada yang bersetubuh dengan ibunya sendiri. Naudzubillah.
P/s: Mujurlah Parlimen Pendang tak jatuh ke tangan pemimpin agung Syi'ah Malaysia, kan?

16 comments:

Anonymous said...

kot bro stopa pun nikah secara mutaah ?

Xpas said...

Syi'ah sesat ! Menyokongnya bererti menyokong kesesatan, cenderung kpdnya bererti cenderung kpd kesesatan.
Sahabat Ar Rasul saw, manusia termulia selepas para nabi dikufurkan, antara wanita termulia dilaknat, zina-lacur mut'ah dihalalkan, meratapi kematian dan mencederakan diri dianggap ibadah,....dan teruskanlah senarai kesesatan golongan ini.

Anonymous said...

Ulama lebih tahu halal haram drp.kita

Anonymous said...

memang sesat dah nih...
apalah nak jadi

Anonymous said...

Masha Allah,

agaknya sebab tu PAS sokong sangat Syiah ni ye...boleh pesta seks...

Anonymous said...

Bila masa pula PAS berpegangan Syiah? Get ur facts straight. Berdosa besar membuat fitnah

Anonymous said...

crita tu smething wrong je. Xkn adiknya xkn x nmpak muka abgnya tu?xkn singkap kain paras pnggng, trus on? sedap ke cm tu? baik bli ayam sekor dn main smpai lebam...
Crita tu kna dgr dri smber asal spya jgn timbul fitnah.Buruk2kn sesama islam, yahudi suka.Smpai bila asyik nk brgaduh? Taksubkn pemimpin/imam, mka jdila cm skrng ni.Nabi bermazab ke?
Tringat Surah Al An'am, Ayat 116...

Anonymous said...

hanya org tak paham bagaimana munculnya mazhab akan bertanya zaman nabi bermahzab ke...sedih dgn org kurang berilmu basic begini..

-smh-

Anonymous said...

tak semua syiah sesat, ada pengikut syiah tak ikut pun 100% ajaran mutaah,dera badan sendiri dan sbgainya, smpaikan ada yg mbenci khomeini

Othman Draman said...

Besnis produk kesihatan myherb2u
Goji, tricajus, susu kambing, mlm call +60192311900
http://www.healthbuilders.com.my/
othmandraman@yahoo.com
http://othmandraman.blogspot.com/?m=1
http://www.dnaglobal2u.com/
http://www.iphytoscience.com/
http://www.drtina.mynucerity.biz/indexi.php
https://www.google.com/#fp=eccba6f7b5b00530&q=myherb2u
https://www.google.com/search?q=myherb2u&filter=0&bav=on.2%2Cor.r_cp.r_qf.&bvm=bv.50952593%2Cd.bmk%2Cpv.xjs.s.en_US.epv7Gxs5zsU.O&biw=1366&bih=667&um=1&ie=UTF-8&hl=en&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=JrwTUt6VB4K4rAeI-YHQDA
Kedai P01 pasar majlis sek16 shah alam, selangor, malaysia
Rakan niaga/penyewa/pekerja diperlukan
Kursus motivasi besnis disediakan
Welcome to Health Builders (M) Sdn.
www.healthbuilders.com.my
Syarikat jualan langsung unggul yang membawa kepada anda satu kerjaya … untuk terus berjaya. Nikmatilah kehebatan rangkaian produk dan keistimewaan pelan pemasaran kami untuk kehidupan yang lebih bermakna.

Anonymous said...

dah kita ni ahli sunnah waljamaah tak payah la bersyiah2 lagi. itu pun tak boleh pk ke. tak kira la berapa persen syiah tu tak sesat. pelik la.

Anonymous said...

Mereka menyatakan Syiah mempercayai saidina Ali as separuh Tuhan, menganggap guruh dan petir itu suara Ali,mempercayai imam-imam 12 itu lebih baik dari para malaikat yang muqarrabun kepada Tuhan, menggunakan mushaf al-Quran lain dari mushaf Uhtman dan lain-lain.

Justeru itu mereka membuat kesimpulan bahawa Syiah itu kafir. Mereka menegaskan bahawa memerangi Syiah itu mesti diutamakan daripada memerangi Yahudi. ///Padahal Yahudi tidak pernah membezakanya musuhnya sama ada Sunnah atau Syiah///.

Sikap ini lahirnya dari sifat fanatik, pengetahuan yang tidak mendalam, membuat rujukan hanya kepada orang tertentu yang fanatik atau kitab-kitab tertentu yang ditulis khas untuk melahirkan permusuhan di kalangan umat Islam.

Perkataan Syiah (mufrad) disebut sebanyak empat kali dalam al-Qur'an dan ia memberi erti golongan atau kumpulan;pertama dalam Surah as-Saffat: 83-84, firman Tuhan yang bermaksud,"Dan sesungguhnya Ibrahim benar-benar termasuk Syiahnya (golongannya), ingatlah ketika ia datang kepada Tuhannya dengan hati yang suci".

Kedua,dalam Surah Maryam: 69, firman Tuhan yang bermaksud,"Kemudian pasti Kami tarik dari tiap-tiap golongan (Syiatihi) siapa antara mereka yang sangat derhaka kepada Tuhan yang Maha Pemurah".


(Yang dimaksudkan dengan Syiah yang menyeleweng ialah Syiah yang selain daripada Imamiyyah/Ja'fariyyah dan Zaidiyyah. Mereka diringkaskan sebagai ghulat.)


kalau saya ada yg tersalah harap maaf. saya akan kaji lagi benda ini dgn alim ulamak insyallah.

assalamualaikum

Anonymous said...

BETUL JUGAK ..... DAH ISLAM TAK PAYAH FIKIR SYIAH LA ... BUAT PENING JE ... SYIAH ADALAH AGAMA DAN BUKAN MAZHAD ... REFER JE "DATO' WAN" BLOG PASAL "SYIAH VS SUNNI" NANTI BANYAK KNOWLEDGE BARU BOLE JELAS BETUL PASAL SYIAH NI ...

WASALAM

Anonymous said...

Pas parti ajaran ala ala syiah gok. Menkafir sesama islam kerana perbezaan politik. Apa beza dgn syiahyg menkafir ahli sunnah

Anonymous said...

meh cerita dongeng, so couple kat malaysia okay, sape pon tak marah, ye kan? mari kita ke arah barat ikut sistem boyfriend-girlfriend, haha

aliby oe said...

artikel yang bagus tetap berkarya
Gamaliel Audrey Cantika

Bila Kak Su Bersuara... Heh!