Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, April 3, 2013

YOUTUBE BAHASA CINA TERBAIK BULAN INI..!!!

Jarang aku tengok Youtube bahasa Cina. Sebab aku memang tak faham bahasa Cina. Tapi Youtube berbahasa Cina yang ni aku faham dan aku dah tengok.. Memang best!

Memang pedas abihhhh.!!! Tak sangka la kreatif jugak para penyokong BN berbangsa Cina ni. Tahniah la sebab korang ada otak untuk berfikir dan memilih yang tepat...heh!

Aku yakin, kalau Guan Eng atau Kit Siang tengok youtube kat bawah ni, mungkin depa akan garu kepala masing-masing.. haruuuu..!!! Dalam bahasa Cina, tapi aku yakin korang faham punyaaa...!



Kah! Kah! Kahhhhh..!!! Kena sebijikkkk..!!!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!