Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Saturday, April 20, 2013

UPDATE TERKINI..!!! 37 GAMBAR MENARIK PENAMAAN CALON PARLIMEN PENDANG..!!! MAT SABU MASAM MUKA..!!!

Awat yang Mat Sabun masam niii... Normah takmau ikut kaaa..???
Korang tau tak Mat Sabu kena boooooo.. kaw-kaw punya masa dia nak masuk pusat penamaan calon tadi? Heh! Memang panas hati la weeeiiii... kena boooo dengan orang Pendang! Heh! Tu laaa.. sapa suruh bertanding kat tempat orang...!

Aku ada terjumpa sorang makcik ni. Dia dah masuk UMNO sejak 1972 lagi. Sampai sekarang masih bersama dan akan terus bersama UMNO. Dia dari UMNO cawangan Charok Kudung! Cawangan Tok Man Bedoi tuuu.. Heh! Katanya, Tun M pernah jadi ahli UMNO cawangan tu...biar betul?

Berikut ada 37 keping gambar menarik yang aku siarkan secara eksklusif dari pusat penamaan calon Parlimen Pendang! Meriah broooo..!!!


Steady Datuk Rozai..!!! Hidup BN..!!!

Puak PAS tak sampai lagi kaaa..? Lembab pasai nak kalah..? Heh!

Tok Man Bedoi... calon parlimen BN...bakal benam Mat Sabun..!!!

Datuk Suraya...calon DUN Sg Tiang...
Najmuddin Darus.. calon DUN Tokai BN...

Calon Sg Tiang, pencadang dan penyokong....
Penyokong BN...tertib dan bertamadun...
Barisan demi Islam, bangsa dan tanahair...

Calon-calon BN tak sabar nak take over Pendang dari puak Syi'ah..!!!
Tu diaaa..depa dah sampai dah.. tapi kena sekat sebab berabooqqq... kena susun barisan balik...hahahahaa..!!!
Tu diaaa... Unit Amal PAS ganti polisss..!!!

Tu diaa...dua paku wooo..!!! Jeneral Unit Amal la kot ni.. mujur dia takde pistol, kalau ada pistol..habis dia tembak orang BN... Muahahahahaaa...!!!

Mat Sabun baru sampai...muka dah kelat dahhhh...tapi cuba jugak senyummm...

Awat la Normah Pendang tak mau mai teman aku ni...ishhhh..!!!

Calon bebas DUN Sg Tiang...sekadar selingan...
Steady la Tok Mannnn...Heh! Kita balun Mat Sabun habis-habisan..!!!

Mat Sabun ni orang luaq..Syi'ah pulak tuuu..dia tau apa? Normah dia tau laaa...!!! Heh!

Bakal jadi ADUN Sg Tiang sekali lagi....heh!

Sampai hati Normah takmau teman aku...ishhhh..!!!

Mat Sabun sebelum kena booooo kali ke-2...

Tiba-tiba Mat Sabun tengok aku...aku bukan Normahhhhh..!!!! Adehhh..!!!

Menjulang bendera DAP di atas..!!! PAS tetap dibawah..!!!
Bendera PAS kat bawah, kan? Heh! Pencacai DAP...Heh!

Satu bendera...satu hati...1Malaysia...hidup BN..!!!

Bersemangat betoiii..!!!

Tu diaaa..!!! Hidup BN..!!! Berdiri tengah panas tu brooo..!!!
Depa tau PAS Kedah rompak balak..!!!

Tegar menyokong Datuk Seri Najib dan BN..!!!

BN terus mara demi rakyat Malaysia..!!!
Pak Haji tu mantap berdiri sampai selesai pencalonan..! Cayalah!

Penyokong tegar BN...!

Terus menunggu dan menyokong calon-calon BN Pendang..!

Hidup BN..!!! Hidup Najib..!!!
Depa tau PAS Kedah tak bantu sekolah agama kat Kedah ni..!!!

Makcik ni la yang aku cerita kat atas tu...hebat makcik ni...! Puak PAS dah tentu marah kat dia...heh!

9 comments:

Anonymous said...

Nak tanya sikit jaaa....

"AWAT YANG TAULAN PAKAI KEUPIAH HITAM, SELALU PAKAI KUPIAH PUTIH... nak tarik undi Cina lah tuuuu....!!!!. NYANG...MAT SABUUUU PULAK PAKAI LEBAI... awat ingat orang tau ka dia tuuuu...kaki curi bini orang.... hi hi!!!"

Anonymous said...

Sempoi!! Harap sungai petani bn akan menang nanti insyaAllah...

Anonymous said...

Hangpa orang Pendang jaga2 sikit dengan mat sapu bini orang tu.Dia tu Babi pun dia sanggup makan dengan lim guan eng.Nanti dia sembelih babi bagi orang Pas pendang makan.Kalau bini hangpa atau bujang nama Normah cepat2 hangpa tukar nama lain sat.Bukan apa mat sapu tu kalau dengar nama normah mula dia buat muka dengan mulut muncung macam kambing jantan cium P***.hehehe

Anonymous said...

Hangpa orang Pendang jaga2 sikit dengan mat sapu bini orang tu.Dia tu Babi pun dia sanggup makan dengan lim guan eng.Nanti dia sembelih babi bagi orang Pas pendang makan.Kalau bini hangpa atau bujang nama Normah cepat2 hangpa tukar nama lain sat.Bukan apa mat sapu tu kalau dengar nama normah mula dia buat muka dengan mulut muncung macam kambing jantan cium P***.hehehe

Anonymous said...

Mat Sabu jeling admin bukan sebab normah, tp dia dah berjangkit dengan abg non... barang kali admin jambu kot hehehe

Anonymous said...

Mat sabu jeling admin sebab dah kena jangkitan abg non...admin jambu sangat kot hehehe

Anonymous said...

Patot pakai sependa ataih kepala....wat pa pakai ketayap...

Anonymous said...

Peringatan untuk penduduk Pendang.
Oleh kerana seekor makhluk bernama Sabu telah mendarat di situ, diingatkan agar menjaga keselamatan kaum wanita terutama kaum2 ibu.
Hal ini demikian kerana makhluk tersebut suka melarikan bini orang, dan yg lebih buruk lagi membawa kuman siflis kerana tidak membasuh tangan dan muka selepas mencabul kehormatan kaum wanita.
Sekian untuk makluman, terima kasih

Anonymous said...

Pas tidak memperjuangkan Islam sebaliknya menzalimi Islam dengan:
@ tuhan mencarut, tuhan samsing
@ mengkafirkan orang lain, mengeluarkan fatwa-fatwa songsang
@ mengeluarkan Amanat Hadi
@ mengizinkan kalimah Allah di gunakan dalam bible
@ mempermain-mainkan hudud
@ bersubahat dengan kafirun yang terang-terangan menolak Islam
@ membelakangkan Islam demi kerakusan kuasa
Sesungguhnya jauhilah Pas kerana mengundi Pas adalah HARAM.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!