Iklan Berbayar

Ucapan Aidilfitri Mukhriz Dan Barisan Exco Kerajaan Negeri Kedah

Thursday, April 4, 2013

#TUKARKEDAH !!! GELOMBANG BIRU PARLIMEN SIK BERMULA DI KUBU PAS..!!!

Aku ke Baling semalam. Ada la kerja aku kat sana. Asyik dok buat kerja, aku tak sedar hari dah malam. Maklum la...semalam kan kecoh Parlimen dibubarkan...semua asyik dok kecoh cerita pasal bubar je la kan...

Tiba-tiba seorang member aku call. Dia suruh aku pergi ke Kampung Sungai Pau di daerah Sik malam tu jugak, urgent dan ada cerita "menarik" katanya. Bila aku tanya cerita apa, dia takmau bagitau dan suruh aku segera ke sana...

Lebih kurang pukul 11 malam, aku tiba di Kampung Sg. Pau. Perghhhh!!! Biru..!!! Aku tengok ribuan bendera biru BN di sepanjang jalan... Kampung Sg. Pau tu setahu aku merupakan kawasan "hitam" bagi BN...



Aku tengok hampir 60 orang berkumpul di satu simpang Sg. Pau tu. Rupanya malam tu depa buat gerakan besar-besaran "gelombang biru" di Sg. Pau. Aku turun dari kereta untuk dapatkan cerita...

Rupanya semua yang ada kat situ adalah penduduk Kg. Sg. Pau. Depa semuanya nekad untuk mulakan "gelombang biru" Sik dari "kubu kuat PAS" yang dah tak jadi kubu lagi dah. Kampung Sg. Pau dah "putih"..!!!

Tak caya? Tengok gambar-gambar kat bawah ni... PAS dah hilang undi dari penduduk Sg Pau..!!! "Gelombang Biru Sik" bermula dari Sg Pau, bekas "kubu" PAS..!!!











2 comments:

Anonymous said...

tahniah , smoga Allah beri kemenangan dunia akhirat

Malaysian Cybertrooper said...

Nampak gayanya daripada KUBU kuat PAS Sik akan bertukar menjadi KUBUR kuat Penyebar Ajaran Syaitan ni.... Amin!!


Mohon tuan empunya blog pautkan ke blog saya di:

http://mycybertrooper.net.ms/feed/