Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, April 23, 2013

TERKINI...!!! CIKGU PA PENING, VIDEO KE MAHKAMAH PULAAA..!!!?

Berpeluh-peluh la Cikgu Pa. Dah la ada pihak yang edarkan video lelaki "miripnya" (alaaa...semua mirip, sapa la nak mengaku, kan?) di internet dan cd, sekarang UMNO pulak saman dia. Abih la bankrap lepas ni... tinggal spender putih! Heh!

Pada aku, UMNO tak perlukan isu-isu lucah tentang pemimpin pembangkang pun untuk menang pada PRU ke-13 kali ni. Memang seluruh rakyat Malaysia tahu pasal ramai pemimpin Pakatan Haram yang takdak moral ni...

Lagipun, UMNO dan BN sedang sebok berkerja dan berkhidmat untuk rakyat. Buat perubahan demi perubahan dalam pelbagai bidang. Tu yang puak-puak Pakatan Haram jeles semacam tu...heh! Zaman berubah, UMNO/BN pun berubah, yang pentingnya kita berubah ke arah yang positif!



Lain la macam puak-puak PAS. Depa pun berubah jugak. Cuma depa berubah dari negara Islam ke arah negara kebajikan (kebajikan tu dah lama dah UMNO/BN buat, negara Islam pun UMNO/BN yang isytihar!).

PAS berubah, dulu nak hudud, tapi sekarang ni dah tak mau dahh.. Pasal DAP la kot tu...kan? La ni pakat-pakat pikiaq mai la...sapa yang berubah ke arah kebaikan dan sapa yang berubah ke arah "kesyaitonan"...heh! Pikiaq sendiri...
KUALA LUMPUR – Umno akan memfailkan saman terhadap Datuk Mustafa Ali dan dua lagi berhubung dakwaan parti itu terlibat dalam pengedaran video seks melibatkan pemimpin PAS itu.

Peguam yang mewakili Umno, Datuk Hafarizam Harun bercakap kepada pemberita di Kompleks Mahkamah Kuala Lumpur pada Selasa berkata parti itu telah memfailkan saman kerana tuduhan yang dilemparkan itu disifatkan sebagai ‘penipuan dan cuba untuk mengaitkan parti itu dengan skandal awam bagi menimbulkan kebencian orang awam’

“Kami mahu menuntut keadilan,” katanya. – mStar Online

6 comments:

Anonymous said...

Realitinye.. Org islam sendiri yg takuut hudud.. X kire la penyokong umno atau pas... Org islam sendiri yg x menaikkan syiar islam.. Buktinye banyak dalam situasi seharian.. Yg merempit, yg melanggan ayam, berjudi, araknye lahh.... Rasuah kecil dan besar... Buang sampah merata rata... Suami org ngn isteri org.. Gejala sumbang mahram..suami ngn adik ipar, isteri ngn kawan karib... Gay.. Lesbian.. Tp yg x buat .. Yg baik kononnya.. Terlalu lemah nak mencegah. Tenguk je .. Walaupun yg buat tu rakan sekerja atau jiran sebelah atau abang and kakak sendiri. Nak menaikkan syiar islam .. Mari le start dgn diri sendiri..

Anonymous said...

yeAP, ITULAH YG SEBAIK2NYA...berani kerana benar takut kerana salah....sebabnya sometimes geram jugak bila UMNO/BN pulak yg dilebelkan sebagai parti pengeluar video lucah padahal perbuatan mereka2 yg bertopengkan keislamanan munafiq tuh yg orang persoalkan..yg tak best bila mereka kata UMNO/BN dah xde isu lain....mereka yg bersedap2 melakukan perbuatan terkutuk tuh didefend mati2an, UMNO/BN yg dipersalahkan...mana punya hukum le depa pakai...

Anonymous said...

Chegu pa sedap sekejab saja 11minit 26saat aja. tapi menanggung pening sudah 2 minggu. menanggung malu sepanjang hayat. menanggung akzab dalam kubur dan neraka berapa lama pulak tak tau. berkawan dengan alim ulamak, patutnya dia lebih takwa dari aku yang mengaji pun masih merangkak-rangkak. nasib le kau su pas.

Anonymous said...

Chegu pa sedap sekejab saja 11minit 26saat aja. tapi menanggung pening sudah 2 minggu. menanggung malu sepanjang hayat. menanggung akzab dalam kubur dan neraka berapa lama pulak tak tau. berkawan dengan alim ulamak, patutnya dia lebih takwa dari aku yang mengaji pun masih merangkak-rangkak. nasib le kau su pas.

Anonymous said...

Chegu pa sedap sekejab saja 11minit 26saat aja. tapi menanggung pening sudah 2 minggu. menanggung malu sepanjang hayat. menanggung akzab dalam kubur dan neraka berapa lama pulak tak tau. berkawan dengan alim ulamak, patutnya dia lebih takwa dari aku yang mengaji pun masih merangkak-rangkak. nasib le kau su pas.

Anonymous said...

Kesian kan kat Pak Mus ni. Klu dah kena saman juta2 mana nak ade duit lagi. Tak leh lah nak buat projek... silap aribulan kena gadai spender tu.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!