Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, April 16, 2013

TERKINI..!!! APA KATA MUKHRIZ SELEPAS TERCALON DI DUN?



Apa yang Datuk Mukhriz kata selepas secara rasminya beliau tercalon di peringkat DUN dan melepaskan kerusi pencalonan di Parlimen? Sirih pulang ke gagang? Bersedia berkhidmat di Kedah yang merupakan tanah tumpah ayahnya?

Tak dapat dinafikan, Datuk Mukhriz merupakan icon yang mendapat sokongan hangat dari seluruh rakyat Kedah. Orang PAS pun sokong dan suka kat dia. Tu yang PAS Kedah bengang sangat tu...Heheheheee...dengki gila sampai depa serang peribadi Datuk Mukhriz... heh!


So, Datuk Mukhriz lekat sebagai calon DUN. Pueh hati aku! Alhamdulillah. Semoga kepimpinan UMNO/BN di Kedah semakin mantap! Kami dah sepakat...All out untuk BN pada PRU 13 kali ni..

Tapi ingat...yang penting ialah PARTI, bukan calon! Tak kira sapa calon kali ni, kita pangkah BN..!!! Hidup BN...saya mesti pillehhhhhh..!!! Heh!


3 comments:

Anonymous said...

Sy marah pas sebab pemimpin pas penipu. depa ajak kita orang bawah / islam jangan menipu. tapi depa tipu kita. pas tidak akan selamat kalau menipu.

Anonymous said...

Kalau ada orang Kedah yang sampai hati tolak Mukhriz kemudian pakat pi peluk sampai belengaih dengan Mat Sabu atau Mahfuz.... saya pun malas nak cakap.

Mukhriz, ahli politik yang tenang dan berwibawa!!

Anonymous said...

tun dr mahathir menjadi perdana menteri pada umur 56 tahun..nasib mukriz belum tentu..tapi nasib tun sebelum menjadi perdana menteri telah d suluh oleh guru agamanya 7 saudara..termasuklah yang besar dan utama d kedah sendiri..telah dipernampakkan kepada gurunya yang menjaganya...

tun mengilhamkan wawasan 2020 untuk negara menjadi maju...dan kebetulan mukriz akan berusia 56 tahun pada tahun 2020...sama usia ayahnya menjadi pm malaysia...

apa ada pada mukhriz yang d buka kan pintu untuk masuk ke rumah guru ayahnya...yang sekarang juga guru agamanya..siapa guru agama tun dr mahathir...rahsia tersimpan rapi..sbb tun tak guna agama untuk politik wp tahap pengetahuan dan amalan tun...google sendiri..aku pecah satu-dia disukai dan disayangi orang ramai dan juga d benci orang ramai tanpa bersebab...

secara kebetulan terjumpa dalam ilmu2 islam...satu lagi kata2nya mudah orang faham dan orang ikut kata2nya...hasil apa???

tun sebut pasal pisau cukur gillete pada nabi muhammad kepada khalayak tertutup perjumpaan majlis agama...d mana bahasanya sangat tinggi dan mereka faham...aku pun baru faham...terlalu tinggi ilmu tun ni kalau bab agama sbb tu dia tak sebut sangat bab agama sbb kita tak faham dan susah nak faham...

d manakan mukriz selepas ini...hanya Yang Berkuasa tahu segalanya...sebagaimana tun menjada UMNO dan juga negara Malaysia...d takdirkan juga tun menjaga orang d wilayah selatan thai dan pada satu masa menjaga orang d selatan filipina...terima kasih Allah...

Bila Kak Su Bersuara... Heh!