Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Friday, April 12, 2013

PLEASE..!!! TOLONGLAH JANGAN EDARKAN VCD TERLAMPAU PEMIMPIN PAS TUUUU....

Berita terkini yang aku tahu, vcd yang dikatakan mengandungi kelakuan lucah terlampau seorang pemimpin PAS telah berada di tangan pihak berkuasa. Khabarnya, 16 keping jumlah vcd yang telah dirampas pihak PDRM...

Semua vcd tu ditemui di hadapan pintu pagar di kawasan perumahan  dekat Lorong Sekolah dan Lorong Hidayat, Kampung Alor Lintang, di Besut, Terengganu. Khabarnya wanita dalam vcd tu bukan warga tempatan...


Aku mohon, tolonglah jangan edarkan vcd-vcd macam tu di khalayak ramai. Islam dan dasar UMNO tak pernah ajar begitu. Dan aku yakin, UMNO tak perlukan isu-isu salah laku moral pemimpin pembangkang tu semua untuk menang besar pada PRU kali ni...

Bukan apa, salah ke kalau pemimpin-pemimpin pembangkang tu buat kerja-kerja tak senonoh tu? Itu hal peribadi depa. Biarkan laaa.. Yang rosaknya ialah moral pemimpin depa, bukan pemimpin kita, kan?

Lagipun, perkara tu semua adalah perkara biasa dalam Pakatan Haram. Dah biasa dah. Dah banyak kali kantoi dan rakyat pun dah tahu. Nak cakap apa lagi? Biasa bagi depa...Heh! 

9 comments:

Anonymous said...

Allah beri petunjuk pada yang benar!!
Hidup UMNO.

Anonymous said...

Pengajaran untuk Hadi Awang dan pemimpin PAS. Persepsi terhadap Anwar harus berubah serta merta.

Katakan BESI boleh bercakap dan tidak pandai tipu.

Pergantungan terhadap PKR sebagai anchor Pakatan harus dikaji semula.

Malaysian Cybertrooper said...

Cakap tuan tu ada betulnya tapi Haji Hadi sendiri mengeluarkan fatwa mengatakan bahawa makin banyak gambar & video yang ditayangkan makin banyak pula pahala yang akan diterima oleh Stopa.

Jadi sebagai umat Islam rasanya tak salah kalau kita membantu dia mendapatkan pahala yang lebih.

Saya tak kata, cuma mengikut pesan Ulamak tersohor Haji Hadi Awang je.

http://mycybertrooper.us.ms/

Anonymous said...

Pemimpin PAS kemaruk pahala. Jom tayang semula video pak mus agar dia dapat pahala berlibat ganda.

Anonymous said...

Wahai saudaraku semua..sebenarnya itulah cara org PAS 'Memasukkan' hidayah Islae pada penyokong2nya. Hari ini, pak mus telah berjaya 'memasukkan' islae nya pada wanita tersebut. Takebeer!!!

Maka sperti kata M'sian Cybertrooper ada benarnya..kita skrg tgh 'Tolong' bagi pahala pada pok Mus agar dia blh terus meneruskan ushanya 'Memasukkan' hidayah lagi kepada mereka yg jahil ttg ISLAE.. hihihihi

Anonymous said...

Kena edar di semua Negeri supaya orang kampung pendalaman pun tahu. Sebab PAS dah lama psyko penduduk dalaman ni dan terutama pada universiti yang taksub dgn PAS PIS PUS tu. Biar mereka tahu besor nya Spender. Ha Ha

Anonymous said...

He3...Bagus2 Pak Mustopha... ada gaya..

Anonymous said...

LAIN MACAM BILA TENGOK OTAI MEMANJAT HA3....ATUK2 :).. MOGA DIBERI HIDAYAH...

Anonymous said...

Klimaks dlm bahasa Inggeris. Ingat kn nak takbir....

Bila Kak Su Bersuara... Heh!