Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Thursday, April 11, 2013

PEDASSS..!!! UMNO KALAH DI KEDAH? PENCACAI PAS KEDAH PERCAYA? KAH! KAH! KAHHHH!!!

Gelak sakan aku bila dapat tau puak pencacai PAS Kedah beriya-iya bercerita dalam blog, kononnya ada 6 parlimen bermasalah bagi UMNO/BN. Kononnya maklumat dari orang kuat UMNO...aktivis katanyaaa...heh!

Kesimpulannya, pencacai itu sepakat dengan "memba"nya tu mengatakan UMNO/BN akan terus jadi pembangkang kat Kedah ni lepas PRU ke-13.. Aku gelak guling-guling depan laptop aku yang baru repair ni...hahahahahahaaaa..!!!

Macam budak kecik la. Biasa la...kalau dengar cerita dari orang PAS, maka depa akan mati-mati kata PAS akan kekal kuasa di Kedah. Kalau tanya orang UMNO pulak, depa akan kata UMNO akan rampas balik Kedah dari PAS...heh! Yang tu jawapan standard...



Tapi kalau orang UMNO bersembang dengan orang PAS, selalunya ada benda boleh cerita, ada benda kena simpan dan ada benda yang "sengaja" diceritakan. Heh! Sama je la kedua-dua belah pihak... tu perkara biasa...

Yang syoknya, budak pencacai kat blog PAS Kedah tu pakat percaya semua dari "memba" lama dia tu. Heh! Takpa...percaya pun takpa...tak percaya pun takpa. Aku peduli apa dengan cerita dia..heh!

Yang pasti, setiap gelombang atau perubahan perlu ada kajian. Perlu ada asas. Setakat propaganda dengan sedikit fakta yang kabur dan goyah, aku tak percaya. Korang percaya tak? Heh! Tapi puak-puak PAS percaya wooooo..!!! 

Puak PAS ni kalau perkara yang buruk pasai UMNO/BN, terus depa percaya. Kalau aku kata ada pemimpin UMNO yang langgan Chinadoll, dah tentu depa percaya. Tak payah video pun depa percaya punyaa...

Tapi cuba kata dewa depa, Anwar Berahim tu langgan Chinadoll. Hangpa bagi bukti video sahih tulen pun depa takkan percaya punyaaaa..!!! Apatah lagi kalau aku kata Mat Sabu tu perosak dan runtuhkan masjid, lagi la depa kata aku ni tukang fitnah macam depa...heh!

Tapi takpa la. Aku tak kisah. Mungkin itu asam garam perjuangan. Kalau takdak perangai huduh pencacai PAS Kedah ni tak meriah la pulak, kan? Heh! Aku akan terus berjuang. Sama ada menang atau kalah, aku hanya berdoa dan tawakkal pada Allah... aminkan doa kami ini..insyaAllah..

1 comment:

Anonymous said...

BELAH LA FUCKATAN
MAMPUSLA FUCKATAN
BUNGKUS LA FUCKATAN



HIDUP BN HIDUP BN HIDUP BN

Bila Kak Su Bersuara... Heh!