Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, April 3, 2013

PARLIMEN BUBAR, SELAMAT BERJUANG PERAJURIT MAYA UMNO..!!! ALLAHU AKBAR..!!!

Aku rasa semua dah maklum, Parlimen dah dibubarkan sebentar tadi. Maaf, busy aku semakin meningkat berlipat kali ganda sekarang dan aku cuma boleh ucapkan selamat berjuang kepada semua sahabat-sahabat pejuang UMNO/BN...

Aku dah siap dengan kelengkapan perang. "Uniform", "senjata" dan "peluru" yang sekadar aku mampu. Walaupun tak sehebat mana, akan aku berjuang sehingga ke titisan darah yang penghabisan...

Cuma aku minta. Doakanlah kejayaan kami PERAJURIT MAYA UMNO di medan tempur kali ini. Mungkin aku akan berkelana dan berkeliaran di dua buah negeri. Harapnya kali ini Kedah akan kembali di pangkuan BN dari terus dirosakkan rejim PAS.

Ayuh semua. Perang di Lahad Datu kian reda. Aku terjun ke medan tempur perang PRU ke-13. Hidup UMNO..!!! Hidup BN..!!! Allahu Akbar..!!! Ya Allah, berkati dan berilah kemenangan gemilang buat UMNO/BN kali ini...Takbir..!!! Allahu Akbar..!!!

2 comments:

Anonymous said...

ya allah,dgn rahmat mu,kau berilah kemenangan keatas hamba yg mempertahankan nama mu,amim

PemikirpolitikJerantut said...

selamat BERJUANG SAHABATKU

Bila Kak Su Bersuara... Heh!