Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

  • - PETALING JAYA – Datuk Seri Mohamad Norza Zakaria kini secara rasmin menyandang jawatan Presiden Persatuan Badminton Malaysia (BAM) selepas dipilih sebulat ...
    48 minutes ago

Monday, April 29, 2013

PANASSS..!!! VIDEO YANG BUAT GUAN ENG MENANGIS CELAH KETIAK "RAINBOW"..!!! PUEH HATI AKU..!!!

Hadoiii.. Aku rasa kalau Guan Eng tengok video ni mesti dia menangis punya. Kalau tak nangis keluar airmata, aku yakin dia menangis dalam hati. Tak pun dia lari balik menangis kat celah ketiak "Rainbow"...adehhhhh..!!!

Aku tak tau la apa yang Kit Siang rasa masa dia kena halau tu. Tebal muka? Merah muka? Atau Kit Siang tak rasa apa-apa? Kalau dia tak rasa apa-apa, rasanya dia dah takdak rasa malu... Selalunya haiwan je yang takdak rasa malu nih...

Aku rasa, Kit Siang menyumpah-nyumpah dalam hati. Dia bukan setakat menyumpah rakyat di Gelang Patah, malah dia sumpah sekali Anwar Berahim yang pedajal letak dia bertanding kat situ. Anwar sengaja je letak dia kat situ untuk matikan karier dia...heh!

Cuba korang tengok video kat bawah ni.. Sadis beb! Padan muka! Kalau aku la jadi rakyat di Gelang Patah, lebih teruk aku halau dia...!!! Nak tolong Melayu kononnnnn... Puiii..!!! Ingat 13 Mei... ingat Kit Siang..!!!


  SYABAS RAKYAT GELANG PATAH!!!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!