Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, April 24, 2013

PANASSS..!!! PEMIMPIN UMNO/BN YANG PALING DITAKUTI PAS KEDAH DIKENAL PASTI..!!!

Aku tengok minggu ni puak-puak blogger PAS Kedah dok sebok cari jalan untuk buruk-burukkan imej Datuk Mukhriz Tun Mahathir. Arak lah, kaya lah, mewah lah.. itu lah ini lah... macam-macam depa cuba burukkan Datuk Mukhriz...

Tapi yang peliknya, bila kami para bloggers pro-UMNO/BN cerita dan bongkar pasal PAS Kedah yang tak reti buat kerja, curi balak sana sini atas nama ladang rakyat, zalim pada warga KUIN dan jahanamkan negeri Kedah, depa marah kami pulak..!

Ada sekali tu depa marah kat aku pasal aku cakap pasal soal peribadi keluarga depa. Padahal, depa yang mula dulu. Aku cuma jernihkan keadaan, tapi depa pi cerita kona sana kona sini untuk burukkan keadaan. Heh! Kalau tak putar alam, bukan orang PAS namanya...



Apa yang depa takut sangat dengan Datuk Mukhriz ni? Awat? Datuk Mukhriz tu ada kuasa sakti yang boleh buat depa meroyan tujuh hari tujuh malam ke? Takut sangat kat Datuk Mukhriz sampai tiap-tiap hari depa serang dia dalam blog...heh!

Aku tak kisah pun. Hentam la Datuk Mukhriz. Dan aku percaya, Datuk Mukhriz pun tak kisah sebab dia tahu dan rakyat pun tahu ketokohan anak Tun M tu. Silap-silap Datuk Mukhriz boleh jadi lebih hebat dari bapanya.. siapa tahu, kan?

Mungkin sebab tu blogger PAS Kedah meroyan sakan. Depa serang peribadi dia. Dey tambi! Kalau ikut "ikrar" boss hangpa, kita tak serang peribadi orang. Kita hanya berhujah pasal dasar! Hangpa faham tak dasar tu apa? Ni la payah kalau cakap dengan orang tak sekolah ni...heh!

Kalau hangpa marah sangat kononnya Tun M naikkan nama anak dia di Kedah, awat hangpa tak pi marah Anwar yang naikkan anak bini dia? Pi la marah Kit Siang yang naikkan anak menantu dia? Atau hangpa takut nak balun Karpal yang naikkan anak-anak dia tu? Heh! Ada teloq dak ni?

Aku ni bukan apa. Aku tak mau la berhujah dengan budak-budak blogger PAS yang low class dan tak reti pikiaq. Kalau berhujah tu, biarlah "jaamiq" dan "maaniq". Biarlah guna nas, dalil aqli dan naqli yang wajar. Boleh..?

Alaaa.. kita semua ni sedara mara. Takkan la pasai politik pun kita nak gaduh bertumbuk sakan? Heh! Relax laaaa... Innamal mukminina ikhwah...kan?

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!