Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, April 1, 2013

PANASSS..!!! MUSLIMAT PAS BERTUMBUK SAMPAI TERSELAK..???

Aku dengar kat sini mengatakan ada "muslimut" PAS yang bergaduh sakan sampai kain terselak! Adeh laaaaa...!!! Buruk bebenor la perangai "muslimut" niii.. Pak-pak lebai PAS tak ajar adab akhlak Islam ke?

Ada ke patut pasal "ayam" pun nak bergaduh? Pasal sponsor ayam untuk kenduri pun nak gaduh ke? Pada puak PAS yang baca ni tolong explain kat aku sikit, boleh? Pasal apa sampai jadi macam tu punya teruk "muslimut" hangpa sekarang ni?

Dulu time arwah Ustaz Fadhil Noor tak jadi macam ni. Dulu "muslimut" dok maintain ayu je. Maklum la, nak tunggu pak-pak lebai PAS masuk meminang...Buat-buat alim la time tu kot? Padahal gatai merenyammmm... aku tau la pasai aku dok dalam kelompok depa dulu...heh!



Tapi "muslimut" PAS zaman ni makin liar, ganas dan tak reti jaga maruah. Pakai tudung labuh, tapi tak reti nak jaga akhlak. Terselak abih! Kat kenduri rumah orang pulak tu..!!! Apa nak jadi ni? 

Tu laaa... kawan lagi dengan "syaitonah-syaitonah". Eli Wong tidoq terkangkang terselak sana sini tu pun hangpa pi peluk bela dia sangat. Padahal dah sah-sah jenis "thoghut". DS Rosmah hangpa buat musuh pulak tu, siap fitnah dia lagi... Bukannya hangpa nak kawan dengan dia.. macam tu ke cara dakwah Islam? Puiiii..!!!

Allah berfirman... Dia kata, kita umat Islam ni asyidda' 'alal kuffar, wa ruhama' bainahum.. kita tegas dengan orang-orang kafir, dan saling sayang menyanyangi antara saudara seagama kita. Tapi itu ke yang PAS buat? Jauh PAS lari tuuuu..kan?

Korang fikir sendiri la kot...dah tua panjang..takkan aku nak ajar lagi kot? heh!

2 comments:

ADA KUASA said...

salam pejuang bangsa

tuan..harap pautkan blog saya http://adakuasa.blogspot.com/ di blog tuan..terima kasih

Anonymous said...

Pas..ial!

Bila Kak Su Bersuara... Heh!