Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Saturday, April 13, 2013

PANASSS..!!! KENYATAAN TERKINI MUSTAPA ALI BERKENAAN VCD "TERSEBUT"...

Berikut adalah kenyataan terkini Datuk Mustapa Ali berhubung isu "pemimpin terlampau" tu...
Saya tidak akan menjawab sebarang petanyaan mengenai isu yang diperkatakan. Semuanya saya telah serahkan kepada peguam saya melalui Awi & Co untuk uruskan. - Mustapa Ali
Maknanya, kes tu dia tak mau jawab lagi dah. Dia tak mau layan. Faham ke tidak. Aku bukannya nak masuk belah Cikgu Pa. Tapi dah jadi kes mahkamah ni, maka faham-faham je laaa...

Pada aku...


Kan aku dah cakap. Jangan main isu seks atau salah laku moral pemimpin pembangkang. Silap-silap nanti kena saman. Bukan la takut kena saman, tapi rasanya isu seks ni tak berapa molek untuk dimainkan...

Biar la depa tu nak buat apa pun. Biar la pemimpin pembangkang tu nak langgan Chinadoll ke, Siamdoll ke, Indondoll ke...Mak Lampir doll ke...korang peduli apa? Ada dia langgan sedara sepupu sepapat korang ke?

Dosa? Yang tu dosa dia. Biar je la nanti dia menjawab dengan Allah. Yang kita pegi sebok tu apahal?

Bukan apa...pemimpin Pakatan Haram ni semuanya bersih dari dosa. "Maksum" kata orang. Kalau depa buat dosa pun sekali, depa tetap akan masuk syurga. Kunci syurga tu ada kat Pok Nik Ajis... Jadi, jangan harap la orang UMNO dapat masuk syurga...heh!


3 comments:

Anonymous said...

Bukan STOPA selalu pakai spenda HIJAU?....

perak jaya said...

salam perjuangan, mohon pautkan blog kami disini

http://perakrawk.blogspot.com/

blog tuan telah pun sy pautkan disana... tq!

Anonymous said...

Masalahnya, takut ini pemimpin yang kita angkat untuk menegakkan Islam. Kalau orang kafir pun, kalau ada isu macam ni, depa awal-awal lagi mengaku dah terus berundur jadi pemimpin. Siapa kisah dia berdosa atau tidak, itu dia jawab dengan tuhan. Tapi, untuk memilih seseorang sebagai pemimpin, kenalah selidik sikit akhlaknya. Bukan semuanya baik, tapi kalau dah terang-terangan begini, apahalnya pula.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!