Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, April 30, 2013

PANASSS..!!! KENYATAAN BALAS TUN M PADA KARPAL MEMANG MANTOPPPP..!!! HEH!

Korang tahu Karpal Singh kata dia akan tangkap Tun M kalau Pakatan Haram berjaya jajah Malaysia ni, kan? Itu Karpal Singh kata... kalau Pakatan Haram kalah macamana?

Tun M ni bukan jenis takdak teloq laa.. Tun M ni jenis berani punya orang. Kalau rejim zionis Yahudi Israel yang jadi kawan baik Anwar tu pun dia selamba saja sound... inikan pulak "Koperal Singh".. Heh!

Cuba baca kat bawah ni apa yang Tun M sound Karpal... heh!


"Tangkaplah saya, heretlah saya ke mahkamah. Saya tetap ulang lagi, (Penasihat DAP) Lim Kit Siang sebagai rasis dan dia memang rasis...

 "Terkejut saya, pucat muka saya (nada menyindir)...fasal Pengerusi DAP Karpal Singh mahu tangkap saya kerana saya mengeluarkan kata-kata hasutan dengan menuduh Penasihat DAP, Lim Kit Siang sebagai perkauman.
"DAP hanya mahu bertanding di kawasan majoriti Cina kerana mereka hanya diterima pengundi di kawasan berkenaan dan tindakan DAP ini ternyata menunjukkan sikap rasis mereka,"

Amacam? Ada berani? Mai la tangkap kalau berani. Nak masuk court? Ingat Tun M takut? Kalau rasis tu maka memang rasis la... mengaku saja la weiii..!!! 

4 comments:

Anonymous said...

karpal ki mak hang

Anonymous said...

Anwar nak tangkap TDM dahulu.

Dia Melayu tulen tak Judah lupa.

Koperal Singh kena tunggu giliran.

Wakakakakakak

Anonymous said...

over my dead body dulu lah singh sial sebelum anak haram haram macam kau nak heret TUN ke mahkamah!

Hidup Melayu Islam said...

Haramkan sahaja parti DAP di Malaysia sebabnya selalu member I masalah pada orang melayu Islam,raja melayu,ketuanan Melayu dan BN.Lagi teruk gemar mencetuskan isu perkauman.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!