Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Sunday, April 28, 2013

PANASSS..!!! GERAKAN MENGINTIP AKTIVITI TOK BASHAH..???

Semalam TPM singgah makan malam di Alor Setar lepas melawat Perlis sehari suntuk. Sebelum balik ke KL, TS Muhyiddin singgah kejap la kat Alor Setar beramah mesra dengan kaum Cina di sekitar parlimen tu...

Aku berkejar ke sekolah Keat Hwa semalam untuk dengar amanat ringkas dari Timbalan Pengerusi BN tu pada kaum Cina. Alhamdulillah, aku positif kaum Cina di Kedah takkan mengulangi kesilapan depa pada tahun 2008. Depa sendiri mengaku dah serik dengan performance PAS Kedah! Heh!

Dalam majlis tu, Tok Bashah pun ada. Ye laaa.. Kat Alor Setar, kan? Dah tentu la Tok Bashah ada. Lagipun, kalau PM atau TPM mai Kedah, dah tentu la Pengerusi BN Kedah kena ada sama. Dan Tok Bashah tak pernah lupa tanggungjawab meraikan tetamu...

Alang-alang aku terserempak dengan Tok Bashah, aku ikut la rombongan dia semalam. Aku ingat depa nak balik dah.. Aku follow..mana la tau depa ada aktiviti... Ikuti aktiviti aku mengintip Tok Bashah semalam kat bawah ni...heh!


Lepas majlis dengan TS Muhyiddin, Tok Bashah ada majlis perjumpaan dengan parti komponen BN, IPF di Kg Berjaya...

Mr. Tanggaraj.. Orang kuat IPF Kedah...

Perghhh..!!! Dacing keramat original..!!!

Tok Bashah ucap tahniah...90% masyarakat India di Malaysia sokong BN..!!! (termasuk PK..Heh!)
Bergambar bersama penyokong kuat BN di N12 DUN Bakar Bata...
Kemudian, Tok Bashah beralih pula ke PDM Flat Seri Gemilang...


Walaupun tiba pada lebih kurang pukul 11.30 malam, ramai lagi penyokong setia BN di sini yang menunggu Tok Bashah...golongan veteran dan muda di Bakar Bata cukup kenang jasa Tok Bashah...

Depa jamu mi goreng... alhamdulillah...
Checkmate! Sekali dia terpandang kamera aku...adehhh... baik aku blah.. payah kalau dia kenal aku nanti...
Aku ikut slow-slow belakang kereta depa.. rupanya depa balik di Bilik Gerakan Parlimen Alor Setar...
Aku sempat snap 1 shot kat dalam Bilik Gerakan Parlimen tu.. 8 hari lagi? Time aku shot gambar ni dah pukul 1.45 pagi 28 April dah...dah automatik tinggal genap-genap seminggu.. 7 hari lagi sebelum "D-day"...

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!