Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, April 3, 2013

@MAHFUZOMAR KATA OTAK ORANG KAMPUNG LEBIH BAIK DARI @MUKHRIZMAHATHIR

Dah lama aku tak dengar suara Mahfuz. Ingat dah "mampus", tapi ternyata dia masih hidup apabila tampil mengutuk Datuk Mukhriz Tun Mahathir baru-baru ni...

Apa Mahfuz kata? Mr Bean tu kata...


“Otak orang kampung pun lebih baik daripada otak Mukhriz ini.

“Saya rasa orang kampung di Lana Bulu dan Ceruk Ketiak pun lagi pandai daripada Mukhriz ini,

Aku nak tanya Mahfuz, tahu tak camana nak eja "lunch"? Kalau nak eja "lunch" pun tak tau, lebih baik tak payah kutuk orang lain punya otak....

Kalau tak lulus SRP, jangan la sekali-kali kata orang lain takdak otak...

Kalau dah bodo mengheput, dan hanya tahu jadi Mr Bean bodo kat atas pentas ceramah sambil menabur fitnah berbau bangkai di dalam longkang, baik Mahfuz dok diam-diam. Heh! 

Dia yang bodo, ada hati nak kata orang lain bodo? Hahahahaaaa.. silap besar la wehhh..!!!
KUALA LUMPUR, 1 April — Datuk Mahfuz Omar mengkritik Datuk Mukhriz Mahathir sebagai seorang yang tidak memahami ekonomi apabila berjanji dengan mengatakan berbilion ringgit akan dibawa masuk jika Barisan Nasional (BN) memerintah semula negeri Kedah. 

Dalam sidang media di ibu pejabat PAS disini, naib presiden PAS itu berkata negeri Kedah antara negeri yang paling banyak menarik pelabur berbanding negeri lain dan sepanjang pemerintahan kerajaan PAS berbilion pelaburan masuk dan ribuan peluang pekerjaan disediakan.

“Otak orang kampung pun lebih baik daripada otak Mukhriz ini.

“Saya rasa orang kampung di Lana Bulu dan Ceruk Ketiak pun lagi pandai daripada Mukhriz ini,” kata Mahfuz, merujuk kepada penduduk pendalaman di Jerlun, kawasan Parlimen Mukhriz.

Menurut Mahfuz lagi, pelaburan di Kedah sejak kerajaan PAS memerintah pada 2008 sentiasa mencecah berbilion ringgit malahan pada tahun 2011 sahaja pelaburan yang dicatat mencecah RM6.14 bilion dan muncul negeri kelima terbaik seluruh Malaysia.

“Pada tahun 2011 negeri Kedah berada di kalangan lima terbaik seluruh Malaysia sebanyak RM6.14 billion dan menyediakan 8,064  peluang pekerjaan.

“Adakah ini kerajaan PAS tidak bijak memerintah negeri Kedah sejak 2008?” kata Mahfuz.

Pada tahun 2008 penggal pertama kerajaan PAS negeri Kedah memerintah sebanyak RM2.58 bilion pelaburan dicatatkan, diikuti  tahun 2009 sebanyak RM1.5 bilion dan 2012 pula RM0.59 bilion.

2 comments:

kuchinghutan said...

Begitulah sabda parapejuang Islam PAS yang sanggup mengeluarkan apa sahaja dari lidah tak bertulang walaupun dia sedar yang dia sabda tu bukan fakta, ia adalah fitnah, dakyah, merapu dan caca marba..dek kerana syurga milik mereka....dia terus bersabda mengikut nafsu lawamahnya....ini sifat dan akhlak pejuang Islam PAS.....

Anonymous said...

Ckp mcm pelaq.habis balak kat pedu ditebang kt berbilion pelaburan masuk.mr bean mampos ni ckp mcm "kaboi dlm pot".bunyi sj lebih tp apa pun tak dak.org pokok sena tu bijak sgt ka pakat pilih mr bean ni?

Bila Kak Su Bersuara... Heh!