Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, April 29, 2013

GEMPARRR..!!! VIDEO TERKINI YANG PALING DITAKUTI PAS KEDAH TERBONGKAR LAGI..!!!

Aku hairan sangat, kenapa puak-puak PAS Kedah ni takut sangat dengan video ni? Awat? Depa takut bila kami bongkar kebenaran? Ingat video boleh di "superimpose"? Come on laaa... tolong la matang sikit... bila dah salah tu mengaku saja laaa...

Ini kali kedua video ni terpaksa di muat naik di laman Youtube TMKvideo1. Video yang sama diupload sebelum ni dah di"flag" oleh pihak-pihak tertentu dipercayai puak-puak cybertroopers PAS Kedah.. ishhhh..!

Depa dah checkmate, tak boleh nak jawab kekejaman puak-puak depa, depa cuba tutup isu? Depa ingat kami tak boleh upload lagi ka? Kami ada mastercopy la broooo... silap besar la... Heh!

Ingatlah! Perjuangan kami takkan padam. Aku hanya cakap yang benar. Kalau ada silap, korang boleh tegur aku dan aku sedia minta maaf secara terbuka. Tapi kalau perkara betul pun korang sembunyikan...maka salah la tindakan tu, kan? Salah tetap salah, bro...

Cuba tengok kat bawah ni... betul ke salah cara macam ni? Awat depa takut sangat?




Cuba korang tengok video kat atas ni. Melampau, kan? Aku bukan marah sangat kalau pukul nak mengajar. Tapi Ustaz PAS ni pukul budak tu macam pukul musuh tu apahal? Pukul nak mengajar lain caranya...

1 comment:

Anonymous said...

kalau salah macam mana pun adili dan hukum ikut kadar. cara yang saya lihat guru atau ustaz tidak ada peri kemaknusian, seperti dirasuk setan. macam mana boleh diamanahkan untuk menjadi saorang pendidik agama? kejam...kejam...kejam...saorang ayah pun rasa nya tak sanggup berbuat demikian keatas anak

Bila Kak Su Bersuara... Heh!