Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Friday, April 19, 2013

GEMPARRR..!!! VIDEO TERESA KOK PULA TERSEBAR DI INTERNET SELURUH DUNIA..!!!

Kalau dah dasar anak dara tua..ehhh..silapppp.. amoi tak berapa dara yang tua bangka tu, memang tak boleh pakai punya. Dulu gambar Eli Wong, sekarang ni video Teresa Kok pulakkkk...! Video apa tuuuu..? Heh!

Haiiyyyaaaa..!!! Gua ingat aaaaa.. Itu "Telesa" Kok aaaa.. DAP punya pemimpin aaa.. manyak telus punya olangggg..!!! Lupanya aaa.. dia maaaanyak busuk punya olangggg..!!! Tipu sana aaa.. fitnah sini aaaa... itu macam talak guna punya olang pun lagi DAP mau angkat jadi pemimpin kaaaa..?

Perggghhh..!!! DAP selama ni kononnya "paling berintergriti. Kononnya paling telus. Kononnya paling bersih. Tapi apa yang sebenarnya berlaku dalam parti "DINASTI LIM" tu sememangnya sangat busuk, sangat kotor dan terlalu mengaibkan...

Pendek kata, sama sekali tak layak jadi pemimpin pun! Bukan setakat pemimpin politik, depa nak jadi pemimpin kat Dewan Perniagaan Cina pun silap-silap kena tetak dengan taiko dan gangster Cina...heh!

Ini cerita Teresa Kok... Korang tengok sendiri pendedahan TONY TAN kat bawah ni...Tony ni bekas pembantu peribadi pemimpin DAP tu. Tony dibuang oleh Teresa Kok selepas berlaku salah faham kecil. Biasa laa.. amoi tua tu memang teruk pun perangainya kat belakang korang... 



Haiiiyaaaa Telesa Kokkkk... 
Mana lu mau lari aaaaa...????

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!