Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Thursday, April 25, 2013

GEMPARRR..!!! PERTEMUAN SULIT DAP - PAP TERBONGKAR DI PULAU PINANG..???!!! #PRU13

Aku difahamkan bahawa seramai 20 orang pemimpin dan pegawai operasi PAP dari Singapura dah buat satu pertemuan sulit dengan pemimpin DAP di Pulau Pinang baru-baru ni...

Khabarnya, rombongan PAP tu datang bertemu dengan Guan Eng di Komtar tanpa diketahui tujuan sebenar pertemuan itu.

Boleh jadi PAP hantar dana PRU ke-13 untuk DAP? Boleh jadi berbilion ringgit telah disalurkan? Pelbagai kemungkinan boleh timbul, kan? Berikut adalah bukti-bukti bergambar yang di"candid" melibatkan pertemuan sulit tu...



Aku hairan. Kalau Singapura buat election/ pilihanraya, kita langsung tak hiraukan depa. Lantak depa la, kan? Tapi seperti biasa laaa.. "abang DAP" kat Singapore tu dah lama pinggirkan orang Melayu sampai jadi golongan minoriti di sana..

Tapi bila PAP nak campur tangan dalam hal parti kat Malaysia ni, apa agenda depa? Depa nak jadikan Penang tu macam Singapore? Keluar dari Malaysia macam Singapore? Nak kena terajang ke?

Apa pun, Guan Eng perlu jawab persoalan ni. Macamana puak PAP tu boleh dikesan di Penang. Semua agenda perlu diberikan penjelasan. Tak payah la nak sembunyi wehhhh..!!! Orang dah lama hidu daaaahhhhh..!!!

4 comments:

Anonymous said...

Srategi menghapuskan hak kaum melayu adalah agenda utama kedua-dua parti ini, jangan pandang remeh wahai orang melayu, segala tipu muslihat Kedua-dua parti racis ini langsung tidak dapat dikesan olih sekutu mereka dari pas dan pkr yang bolih mereka beli dengan harga secawan kopi.Ingat....

Hamba Allah said...

Aku orang penang....dan kerja kat tempat majority orang cina. Aku dah tengok sendiri macam mana depa ni nak usir dan laga- lagakan melayu. MALANGNYA orang melayu TIDUR. SIBUK PASAL SHORT TERM GAIN. Bagi duit kopi sikit dah kata depa ni bagus.

WAHAI MELAYU DAN YG BERAGAMA ISLAM. Buka le mata. Jangan jatuhkan harga diri. Jangan nanti generasi anak-anak kita LUDAH di pusara kita. Jangan jadi macam macam melayu di Penang dan Melayu di Singapura.

Pemimpin melayu... sedarlah. Kamu memimpin anak bangsa.Jangan kaburkan mata kamu dengan wang ringgit.

Tepuk Dada Tanya Iman

Anonymous said...

parti diorang tuju matlamat yang sama, first tubuh at singapura nak rampas hak milik dan murtadkan smua bangsa melayu islam , skrang diorang suda dapat singapura, malaysia pula diorang target, inilah parti cina komunis yang kejam . bawah agen yahudi. aku harap malaysia kekal dengan pemimpin bangsa melayu dan beragama islam , jangan pemimpin melayu saja . tapi duk bagi sokongan kat diorang . ta guna lah . penang suda ramai cina, melayu sedang dihapuskan. memang susah nak dapatkan p,pinang semula. melayu mesti sedar akan kdtangan cina2 ini, cina DAP memang tak sedar diri. bangun lah wahai kaum2 bangsa melayu,.


Anonymous said...

parti diorang tuju matlamat yang sama, first tubuh at singapura nak rampas hak milik dan murtadkan smua bangsa melayu islam , skrang diorang suda dapat singapura, malaysia pula diorang target, inilah parti cina komunis yang kejam . bawah agen yahudi. aku harap malaysia kekal dengan pemimpin bangsa melayu dan beragama islam , jangan pemimpin melayu saja . tapi duk bagi sokongan kat diorang . ta guna lah . penang suda ramai cina, melayu sedang dihapuskan. memang susah nak dapatkan p,pinang semula. melayu mesti sedar akan kdtangan cina2 ini, cina DAP memang tak sedar diri. bangun lah wahai kaum2 bangsa melayu,.


Bila Kak Su Bersuara... Heh!