Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, April 30, 2013

GEMPARRR..!!! PAS HALALKAN PENGANUTNYA TUMBUK ORANG PAKAI BAJU BN..!!!

Aku nasihatkan pada seluruh orang UMNO dan penyokong BN kat Kedah ni supaya berhati-hati kalau nak pakai baju UMNO atau BN di tempat awam menjelang PRU ke-13 ni. Amaran keras ni, hati-hati..!!!

Bukan apa... baru-baru ni ada yang dah kena belasah hanya semata-mata kerana dia pakai baju BN. Kejadian tu berlaku di Tanjung Dawai... Begini lebih kurang ceritanya...



Brader ni pakai baju BN... dia, seorang member dan anaknya naik kereta menuju ke pekan Tanjung Dawai. Dekat pukul 8 malam dah time tu... 

On the way nak ke pekan tu, depa selisih pulak dengan konvoi puak-puak PAS ni... ramaiiii..! Lebih kurang 200 orang la jugak dok buat jalanraya tu macam depa punya...

Sampai kat pekan, tiba-tiba lebih kurang 30 orang puak PAS tu tahan depa. Desyuuummm!!! Penumbuk sampai kat brader pakai baju BN tu. Lepas tu, depa tarik dan koyak baju brader tu... Pergggghhh..!!! 

Ingatkan brader tu saja yang kena, rupanya member yang ikut dia tu pun kena jugakkk...Ishhhh..!!! Pakai baju BN pun dah jadi salah disisi undang-undang kaaa? Undang-undang negara mana tu? Israel kaaa? 

Aku tak tahu la di mana akhlak puak-puak PAS ni. Dari dulu sejak aku sekolah dan kenal PAS lagi, PAS tak pernah berubah dengan budaya samseng depa. Bila kita kata depa samseng, depa tak mau mengaku, siap tuduh kita pulak yang samseng? Yang kena pukul dikatakan samseng? Tu diaaa..!!!

Takpa lah. Aku heran la jugak. DAP yang tolak Islam tu depa tak tumbuk, tapi yang sah-sah saudara seagama depa ni...yang tu depa tumbuk. Patut ka? Islam apa ke nama yang Pok Nik Ajis ajaq depa nihhh..?

4 comments:

Muslim said...

Ajaran khawarij dan yahudi, tak dosa pukul org yg bukan kumpulan dia.

Anonymous said...

kau samseng2 pas kalau aku nampak kau pakai baju haram pas aku akan tanam kau hidup2 kat situ jugak..jangan buat undang2 macam mak bapak kau yang punya...

Anonymous said...

Semangat syiah dh meresap dlm diri sebhg pengikut PAS. Hancur PAS kalau cmni.

Anonymous said...

PAS dah gila.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!