Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Friday, April 19, 2013

GEMPARRR..!!! MUSTAFA ALI SUMPAH LAKNAT DALAM MASA TERDEKAT..???

Panas betul cerita pasal video Mustafa Ali ni. Dia nak bersumpah dalam masa terdekat? Biar betul? Berani ke dia? Errrr... seluar dalam kaler putih tu bukan dia punya ke? Cikgu Pa nak sumpah betul ke ni..?

Bukan apa, dulu dia jugak yang sebok cabar suruh orang bersumpah. Dia tuduh orang tu begitu dan begini, dan kemudian dia cabar pulak suruh orang tu bersumpah menafikan dakwaan yang dia buat tu...heh!

Sekarang ni perkara yang sama jatuh kat dia sendiri, tepat kena kat batang hidung. Amacam? Nak sumpah ke tidak ni? Nak tengok Mustafa Ali bersumpah tak? Cuba tengok video panas kat bawah ni...heh!



5 comments:

Anonymous said...

Dia akan sumpah laknat siapa yang keluarkan rakaman seks beliau.

Buatlah apa yang patut Chegu.

Perdana Hitam said...

Salam Bro mohon link kan saya punya blog tuan Http://perdanahitam.blogspot.com

Anonymous said...

Kaki spin, kalau benar stopa tak terlibat dan rasa tidak bersalah, awal lagi dah bersumpah. Tak apa kebenaran akan ditunjukan dan budak ibu pejabat PAs ada cerita sebenar. Perut boroi tak bole cover beb...

Anonymous said...

syukur alhamdulillah jika benar dia mahu bersumpah..itu saja lah yang dapat membersihkan imej beliau jika benar beliau tak melakukannya...tapi kalu setakat berkata nak bersumpah...tapi tak melakukannya...saya rasa itu adalah orang nya.

Anonymous said...

Dia tak berani sumpah laknat. Takut pecah perut.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!