Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

  • Rakyat Diminta Jauhi DAP - Menteri di Jabatan Perdana Menteri Tan Sri Joseph Kurup melabelkan parti DAP sebagai 'raja putar belit' yang menggerunkan dan perlu dijauhi rakyat. Belia...
    37 minutes ago

Tuesday, April 23, 2013

GEMPARRR..!!! MISTERI LELAKI "KLON" ANWAR TERBONGKAR DI SEMPADAN MALAYSIA-THAI..???

Memang tak boleh tahan aku tengok lawak ni. Muka Jep Sepah disamakan dengan Mak Lampir..!!! Perghhh...!!! Memang naya la Jep...heheheheee... Kah! Kah! Kahhhh..!!! Harap Jep Sepah tak marah dengan lawak ni... heheheee...

Paling tak tahan bila tukang buat gambar ni padankan muka Datuk Aziz Satar dengan muka Kiram kat Filipina tu! Kah! Kahhhh..!!! Kahhhhh..!!! Jangan marah Datuk... gurau jer... heheheeee...

Cuma.. Err..err... mana muka lelaki yang kononnya sama dengan Anwar Berahim tu? Katanya ada lelaki yang mukanya sama dengan Anwar Berahim kat Thailand... Mana dia?



Aku dengar, CheguBard kata polis tahan lelaki "klon" Anwar tu kat sempadan Malaysia-Thai baru-baru ni... Aku call la member aku kat sana... check tengok betul ke apa yang CheguBard kata tuuuuu...

Puiiii..!!! Mana ada..!!! Takde pun lelaki yang ditahan polis kat sempadan baru-baru ni. Kalau ada pun, mukanya langsung tak sama dengan Anwar Berahim..!!! Dah tu, macamana pulak Chegu Bard kata ada lelaki muka macam Anwar Berahim kena tangkap kat situ?

So far, member aku ni tak pernah tipu aku. Dulu masa pilihanraya kecil Bukit Selambau, member aku ni la yang bagitau Anwar lari ke Thailand sekejap nak urut badan! Heh! Siap kasi gambar lagi weiiii..!!!

Jadi, siapa yang menipu? Sebelum ni Chegu Bard dah banyak kali menipu kita, termasuk la cerita tipu dia pasal cincin tu. Puiii..!!! Dah terdesak sangat nak bodek Anwar, sanggup dia menipu kita? Nak kena ni CheguBard nihhhh....

P/s: Tapi aku memang tak boleh tahan tengok gambar kat atas...! Hahahahahaaaa..!!!

3 comments:

Anonymous said...

Ha.ha. terbaeek..

Anonymous said...

Memang ramai orang rupa macam Anwar Ibrahim. Zaman saya sekolah asrama ada seorang kawan satu dorm, rupa nak iras Anwar Ibrahim. Semua orang tahu dia liwat semua budak jambu form 1.

Kawan saya itu memang handal, dia headboy. Sambung belajar ke universiti pun dia jadi pemimpin pelajar. Lepas tu saya tak follow kehidupan kawan sorang tu.

Baru-baru ni dalam gathering alumni sekolah lama, ada kawan cerita hal Peliwat tersebut. Dahsyat, siap buat video lagi. Pompuan pun dia balun, jantan memang kegemaran dia dari zaman sekolah lagi. Kami semua tahu batang dia hampir besar lengan budak.

Sekarang dia memang terkenal. Nama dia bukan setepat Anwar Ibrahim. Perangai dia masyaAllah.

Kami tahu dia sangat-sangat berdosa, tapi kami sepakat tak sanggup tolong tanggung DOSA dia. Dia buat, dia wajib tanggung sendiri.

(Pak Din MCKK)

Johan said...

Semalam pergi pasar beli ikan, aku terjumpa Obama dan kemudian nampak pula Osama kat kedai jual daging kambing dan nampak pula peminta sedekah seiras macam anwar dan ternampak pula Najib jalan-jalan dan yang anehnya nampak Mustapha Ali tengah menebar roti canai... Jadi boleh percaya ke yang video lucah itu Anwar dan Mustapha.... Hey ramainya muka serupa... Suaranya pun sama pulak tu... Itu sebab di negara China pun ada orang nampak macam Husam tengah pegang tangan amoi...Itulah sebabnya penyokong PR tidak percaya... Selalu juga nampak muka sebijik macam Azmin dekat toilet... Jadi semua ni fitnah sebab ramai sangat muka serupa.... Yang kehulu kehilir kempen tu bukan Najib... yang tu klon dia... Najib tengah rehat-rehat...Yang ko orang tengok yang tergolek dekat Muar tu bukannya Nik Aji, itu klon dia... Nik Ajis masih kat rumah dia tengah kira duit kutipan dalam tin...

Bila Kak Su Bersuara... Heh!