Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, April 15, 2013

GEMPARRR..!!! CIKGU PA KANTOI JAM TANGAN OMEGA MACAM ANWAR JUGAK..?!!!

Hadoi laaaa..!!! Aku ingat Anwar Berahim saja yang kantoi pasal jam tangan OMEGA dia tu. Rupanya Mustafa Ali pun sama jugak, ke? Kantoi dengan jam tangan jugak...??? Ishhhh..!!! Tiru Anwar ke Cikgu Pa nihhh...?

Cuba tengok gambar kat bawah ni. Bukan saja rupa lelaki boroi tu mirip Cikgu Pa, rupanya jam tangan pun "mirip" jugakkkkk...??? Hadoiii...cuba tengok....!




Sebenarnya aku tak pernah tengok video "mirip" Cikgu Pa tu. Tapi pernah tertengok gambar pegun saja. Contohnya gambar kat atas ni yang menunjukkan "mirip" Cikgu Pa berpakaian lengkap, baru masuk bilik (ada gambar bantal dan katil tu), dengan JAM TANGAN...

Cuba tengok pulak gambar Cikgu Pa kat atas tu...Jam tangannya sangat "mirip" dengan jam tangan lelaki "mirip" Cikgu Pa dalam video tu, kan? Memang betul atau kebetulan?

Bezanya dengan Anwar, jam tangn Cikgu Pa tu tak tertinggal macam Anwar tu. Anwar tertinggal jam OMEGA dia tu...heh! 

Bila Datuk Eskay kata jam tangan tu ada kat dia, mengelabah Anwar dibuatnya. Mula-mula kata hilang, tapi bini Anwar kata ada pulak...bila mintak tunjuk, depa marah-marah pulakkkk... Puiiii..!!! Marah pasal kantoi la tuuuu...heh!

Berbalik pada persoalan Cikgu Pa, aku tak mau tuduh dia walaupun boleh dikatakan semua kawan-kawan aku, termasuk penyokong PAS tegar kata memang sah Cikgu Pa dalam video tu. Takpalah.. Aku malas nak bertengkar..kat akhirat nanti kita tengok kebenarannya...kan? Heh!

Errr..Cikgu Pa... Jam tangan tu jenama apa? OMEGA jugak kaaaa..? Muahahahahaaaa...!!!

5 comments:

Anonymous said...

Nama jam tu Pantat Philippe

Anonymous said...

jam murah.... stopa jimat cermat.

Anonymous said...

Sepatutnya PAS sebagai parti yang katanya berwardah Islam harus mengambil tindakan tegas dan serius menepis tohmahan dan fitnah ini dengan melakukan siasatan dan kajian, benar atau tidak pelakunya adalah Cikgu Pa sebab wajah pelakonnya serupa benar. Kami rakyat menjadi keliru dan bimbang jika banyak alasan yang diberikan adalah mudah dan dijangkakan seperti untuk mengelakkan dari perkara sebenar terbongkar. Adalah sesuatu yang malang bahawa rakyat telah disembunyikan dari kebenaran dan yang menyampaikannya pula adalah seorang ulama...

q0l0p said...


Fitnah bro.. gambar atas tu bukan gambar mustapha ali. tu pelakon upahan umno pakai jam yg lebih kurang sama dalam video besi tu..

Anonymous said...

Haha..bidio besi..sikit2 salah UMNO..sikit2 salah UMNO... Suci bebenor le yer juak2 PR nih?? Memaku dulang serpih, mengata orang ruper-rupernyer PAS lagi lebih..huahuahua... Iklan la lagi ubat kuat bebanyak kat Harakah toh...iklan la lagi..iklan...dah si 'adik' x terkawal...
MArah betui ek juak2 PAS bila tgk video Stopa... haha...habis licin duit derma korang dia bg kat kekasih gelap....hahahaha..

Bila Kak Su Bersuara... Heh!