Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, April 23, 2013

GEMPARRR..!!! CALON PAS KEDAH KANTOI DI FB DENGAN AKSI MEMALUKAN..?!!!

Bukan Cikgu PA saja yang memalukan diri sendiri.. kat dalam PAS Kedah pun ada..!!!
Korang nak dengar satu cerita tak? Cerita ni pasal seorang calon PAS yang rasa hebat dan gedik nak jadi Ahli Parlimen Parlimen Padang Terap. Heh! Memang buruk betul perangainya.. cuma tak la seburuk "hobi" Cikgu Pa tuuuu...heh!

Begini ceritanya...


ICU sebuah agensi khas di bawah Jabatan Perdana Menteri mengadakan satu program "Lawan Suara Burung"..  bukan program "lawan burung" tau.. program "lawan burung" tu selalunya Anwar yang jadi juara...heh!

Program tu diadakan di Padang Terap dan dianjurkan bersama sebuah lagi agensi kerajaan, KEDA. Nak tahu apa jadi?

Di akhir program, maka tiba la masa untuk majlis penyampaian hadiah untuk pemenang. Jeng! Jeng! Jeng! Heh!

Patutnya, hadiah-hadiah di program tu disampaikan oleh Pengarah ICU, Datuk Azmi Lateh. Tapi tiba-tiba dengan muka tak tau malu, calon PAS ni datang merayu-rayu macam budak kecik nak susu meminta supaya dia diberi peluang untuk sampaikan hadiah..!

Pergghhhh..!!! Memang muka tembok betul laaa..!!! Dah la program tu dianjurkan Kerajaan BN, tapi dia ada hati nak tumpang glemer! Kononnya dia la VIP program dan tokoh paling penting untuk sampaikan hadiah! Puiiii..!!! Orang macam ni pun ada ka dalam PAS...???

Kesian punya pasal, ICU pun kasi la kebenaran kat calon PAS tu untuk beri hadiah. Tapi hina sungguh la...dia hanya diberi peluang bagi hadiah pemenang yang belakang-belakang saja. Pemenang-pemenang hadiah utama disampaikan oleh Datuk Azmi sendiri...heh!

Siap suruh macai PAS upload kat Facebook..! Heh! Muka tak tau malu betoiii..!!!
Teruk betul la perangai calon PAS ni. Orang macam ni pun PAS letak jadi calon ke? Takde muka lain yang lebih ada maruah ke? Kutuk BN, tapi merayu pulak kat BN.. poyo betul!

Paling aku tak tahan, calon PAS tu suruh pulak macai dia ambik gambar dan upload kat Facebook! Kononnya dia anjurkan program bersama rakyat dan dapat sokongan padu la tuuu...heh! Pembohong besarrrr..!!!

P/s: Esok BN nak buat program kat Alor Setar nak bagi hadiah besar, takde ke calon PAS yang nak mintak jadi tukang bagi hadiah lagi? Heh!

3 comments:

pakteh adam said...

Kalau benar ceritu tu...moga Allah jauhkan rakyat disitu kita daripada calun pas tersebut.

Tak ada akhlak...sepatutnya orang yang melaungkan dirinya baik dan mengikut cara hidup dianjurkan oleh Islam tidak bertindak begitu.

Moga Allah memberikan perlindungan dan kesempurnaan rahmatNya kepada rakyat disana dan dijauhi manusia tak berakhlak seperti calun pas tersebut daripada mereka.

Anonymous said...

Buat benda tak elok pn pemimpin Pas tak tau malu...inikan plk buat benda elok...lg tak ada kemaluan la dia!!!

Berita dari gunung said...

Senang hidup bangsa Melayu Islam sebab keprihatinan kerajaan BN sejak dulu. Zaman lepas orang putih, berapa kerat Melayu mengaji tinggi.

la ni berkenjah-kenjah ramainya, tetapi kalau kita renung nasib umat melayu Islam betoi-betoi, tentu tersedik dalam hati "Syukur alhamdulillah". Kalau kita nak jadi angkuh, sombong dan bongkak pun boleh jugak. Ssemua pilihan kita.

Tapi nama nak julang Peliwat, sorry, tobat, minta simpang, jijik sangat-sangat!!!!!!!!

Bila Kak Su Bersuara... Heh!