Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Friday, April 12, 2013

GEMPARRR..!!! BN HANYA MAMPU MENANG 7 KERUSI PARLIMEN SAJA..!!! #PRU13 #TukarKedah #SaveKedah @MukhrizMahathir

Perghhhh..!!! Siapa cakap Khalid "gagap" tak hebat? Memang hebat mamat nihhh..!!! Rugi la Azmin cari gaduh dengan dia. Memang "terer" gila lah mamat yang nama Khalid "gagap" ni. Seumur hidup aku, aku belum pernah jumpa dengan pemimpin politik hebat macam dia...

Kenapa aku cakap macam tu? Aku ada sebabnya... cuba baca kat bawah ni...heh!



Khalid kata, Pakatan Haram akan menang di 215 kerusi Parlimen pada PRU ke-13 kali ni. Jumlah kerusi Parlimen seluruh Malaysia berjumlah 222. Dia kata, dakwaan itu dibuat berasaskan "kajian dari sebuah universiti"...heh! Hebat tu broooo..!!!


Aku rasa, belum ada seorang pun ahli politik yang berani cakap macam tu melainkan Khalid "gagap". Aku musykil. Kalau betul la kata Khalid tu, maka bermakna BN hanya akan menang di 7 Parlimen saja kali ni...

Aku syak, antara 7 Parlimen yang bakal dimenangi BN tu ialah kerusi Parlimen Pekan dan Pagoh. Lagi 5 Parlimen tu korang "google" la sendiri... kah! kah! kah!

Kalau la betul hasil "tenung nasib" Khalid "gagap" tu, aku yakin Malaysia ni dah lingkup dahhhh.. Dah takde dah BN dalam negara ni... Malaysia ni dah tentu penuh dengan puak-puak LGBT, rasis chauvinis ultra kiasu, agen Yahudi dan peniaga ubat kuat!

Agak-agak la nak menipu tu, Khalid.. Biar la logik sikit. Gila ke? Dah terdesak sangat ke sampai keluar statement macam tu? Heh! Aku rasa, Anwar sendiri pun gelak sakan bila dengar statement "bodoh ala-ala gagap" Khalid Berahim tuuuu... heh!

Takpe... Kita tunggu D-Day nanti. Kalau Pakatan Haram tak menang 215 kerusi Parlimen, kita ketawakan Khalid kaw-kaw punya. Lepas tu kita paksa dia cakap universiti mana yang dia kata buat kajian tu... kita "taji" dia cukup-cukup...

Cuma aku harap dia tak "gagap" masa jawab kita nanti sudah laaaaa...kan? Heh!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!